Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2013 23:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geweldige release, the coast bevalt me ook wel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2013 11:00 
 
Hardtraxx Veteran

Er zit echt 0.0 overtuiging in dat anthem. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2013 13:03 
 
Hardtraxx Veteran

The Coast (Is Clear) weet me nog niet te overtuigen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2013 13:20 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Sounds in de intro van The Coast doet me een beetje denken aan The R3belz, klinkt wel leuk. Vind de climax ook wel lekker klinken. Het is niks speciaals, maar kan er ook vrij weinig negatiefs over zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2013 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Coast klinkt als een last minute projectje. Beetje het idee van "weet je wat ook leuk zou zijn? Een anthem voor dat feestje" en zo geschiedde. Een met water verdunde kick die we kennen uit oa The Breaking Point, een melodie die ergens anders weg komt, weinig variatie en lekker klinkt het ook niet echt. Zeggen dat het "goed is voor een anthem" is natuurlijk compleet de omgekeerde wereld.

Welcome is genoeg over gezegd, al vind ik het wel meevallen. De mid-intro / outro met het samenspel van die kick en de minimalistische synth vind ik erg vet uitgewerkt, opbouw naar de climax ook. Climax is weer een stuk minder, met een niet heel interessante synth en kicks die minder kracht hebben dan die in andere delen van de track. Maar overall toch wel een fijn plaatje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2013 22:03 
 
Hardtraxxer

the coast klinkt wel nice maar er zit wel veel meer potentie in. hij had er of iets meer tijd in moeten steken of hij had er een iets andere draai aan moeten geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2013 22:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Coast Is Clear weet me prima te raken! Fijn sfeertje zit erin. :) Welcome blijf ik wel de betere plaat van deze release vinden. Vooralsnog een superwrede release! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2013 22:59 
 
Hardtraxx Veteran

The Coast spiegelt teveel van Welcome af.
Welcome krijgt van mij een 9, the coast komt in de buurt van een 3.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 10:56 
 
Hardtraxx Elite

Welcome, heeft een erg eentonige en saaie mid-intro als je het mij vraagt. De climax daarintegen is echt heel fijn. Goed stel kicks eronder.

The Coast vind ik als en last minute project klinken zoals steffnov zei. De kick past helemaal niet bij de track. Om nog maar over de pitch te zwijgen. Verder vind ik dat in de 2e climax de melodie niet heel soepel loopt. Mid-intro is niet mis mee. Ik hoop dat Thera weer eventjes een nieuwe kick in zijn studio gaat maken. Ik heb deze nu wel gehoord naar The Breaking Point, Don't Back Down en nog wat er op lijkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 14:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Forbidden Phobia schreef:
International Depature :worship: :worship:


Ik weet niet of Thera dat als iets positiefs zal gaan zien. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 11:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
The Coast (Is Clear) weet me nog niet te overtuigen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2013 08:20 
 
Hardtraxx Addict

eindelijk :love:

http://www.hardstyle.com/dj-thera-delete/welcome
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2013 10:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind ze allebei niet zo heel boeiend. Welcome heeft een vette midintro, maar de climax doet me weinig. En dat geldt voor The Coast in zijn totaliteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2013 10:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

In eerste instantie vond ik Welcome wel vet, maar nu ik 'm een paar keer wat beter geluisterd heb stoor ik me toch wel aan die kicks, voornamelijk in de mid. Er zit inderdaad wel erg veel distortion op zoals al een paar keer werd aangegeven, wat in mijn oren gewoon niet lekker klinkt. Ga 'm hierdoor niet vaker opzetten

The Coast is op zich wel ok, maar springt er nou ook niet echt tussenuit. Vorige Thera releases spraken me een stuk meer aan, laat deze aan me voorbij gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2013 11:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het heeft even geduurd, maar The Coast vind ik ongelooflijk dik! Die melo :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2013 11:50 
 
Hardtraxx Veteran

The Coast weet me nog steeds niet echt te overtuigen.. vaak geluisterd maar nee ik kies toch echt voor Welcome.. die plaat is echt heldig :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2013 11:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welcome begint toch aardig snel te vervelen terwijl ik hem nog helemaal niet zo vaak opgezet heb. Jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 10:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Synth en melo lijken enorm veel op Different Kind Of Therapy... Zei dat tegen Pieter die begon te lachen en volgens hem was het gebaseerd op Flight 643...


Volgens mij is het een 1-op-1 kopie van een oude hardcore track... maar wat was ook alweer de titel... >.<

Plus dat het ook wel wat weg heeft van Blademasterz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 15:45 
 
Hardtraxxer

Jonas schreef:
Het heeft even geduurd, maar The Coast vind ik ongelooflijk dik! Die melo :worship:


:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2013 15:52 
 
Hardtraxx Elite

Welcome vond ik al gruwelijk dik, maar The Coast is ook bruut! :thumbsup:
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle