Artiest: Tieum & Angerfist
Track(s): Dirty Man
Sample/video:
Track(s): Dirty Man
Sample/video:
Ik vond een paar nummers op Altern-Hate, zn eigen label, anders niet heel geweldig.Nerazzurro93 wrote:Wat een vette track zeg! Tieum kan gewoon niks slechts maken
Ik ook niet, maar boeie, alles wat hij nu maakt spreekt me meer dan aan!Nerazzurro93 wrote:Moet wel zeggen dat ik het repetoire van dhr. Tieum niet volledig ken.
Heel simpel. Zoek zn Label Altern-Hate op 80% van de releases zijn van Tieum, van 2005 tot 2010 ofzo. Alles voor de tijd zit voor een groot deel op Gobble Recordshardcoresjors wrote:Ik ook niet, maar boeie, alles wat hij nu maakt spreekt me meer dan aan!Nerazzurro93 wrote:Moet wel zeggen dat ik het repetoire van dhr. Tieum niet volledig ken.
Gruwelijke producer, en draaien doet ie ook goed!
Tieum is gewoon een koning!
Eens. Vond eerdere tracks met over distorted kicks wel vetter. Maar dit is allemaal ook niet zo slecht, beter dan meeste mainstream hardcore.Broken Balance wrote:Ik vond een paar nummers op Altern-Hate, zn eigen label, anders niet heel geweldig.Nerazzurro93 wrote:Wat een vette track zeg! Tieum kan gewoon niks slechts maken
Dan nog vind ik zijn spul nu minder dan dat het ooit. Platen zoals Tronic, Microtonic en B.I.T.C.H. maakt hij niet ,eer
TiMOTHYb wrote:Zo vet deze.