Wat een duo ook altijd...
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: KEMAL & BMBERJCK & Coldax - F#CK YOUR BASS
- View the latest post: Adaro & Ricardo Moreno - Lost On You (ROUGH344)
- View the latest post: Lekkerfaces & TOZA ft. Teal - Real Insanity
- View the latest post: Opgekonkerd & Synthsation - ID
- View the latest post: Satirized & MC Robs - Mirror Maze
Moderators
Deze is erg
-
N
Wat een vette track zeg! Tieum kan gewoon niks slechts maken 
-
DHardtraxx Elite
- 2349 posts member since 2012
- last seen Apr 2017
Super dikke track ! 
-
H
- 8 posts member since 2013
- last seen Oct 2014
Heerlijk! 
Ik vond een paar nummers op Altern-Hate, zn eigen label, anders niet heel geweldig.Nerazzurro93 wrote:Wat een vette track zeg! Tieum kan gewoon niks slechts maken
Dan nog vind ik zijn spul nu minder dan dat het ooit. Platen zoals Tronic, Microtonic en B.I.T.C.H. maakt hij niet ,eer
-
N
Dat zou goed kunnen, misschien ben ik overenthousiast
. Moet wel zeggen dat ik het repetoire van dhr. Tieum niet volledig ken.
Ik ook niet, maar boeie, alles wat hij nu maakt spreekt me meer dan aan!Nerazzurro93 wrote:Moet wel zeggen dat ik het repetoire van dhr. Tieum niet volledig ken.
Gruwelijke producer, en draaien doet ie ook goed!
Tieum is gewoon een koning!
Heel simpel. Zoek zn Label Altern-Hate op 80% van de releases zijn van Tieum, van 2005 tot 2010 ofzo. Alles voor de tijd zit voor een groot deel op Gobble Recordshardcoresjors wrote:Ik ook niet, maar boeie, alles wat hij nu maakt spreekt me meer dan aan!Nerazzurro93 wrote:Moet wel zeggen dat ik het repetoire van dhr. Tieum niet volledig ken.
Gruwelijke producer, en draaien doet ie ook goed!
Tieum is gewoon een koning!
Wat een baas die Tieum. Gewoon ongecompliceerd rammen. Heerlijk!
-
SHardtraxx Addict
- 1417 posts member since 2012
- last seen Jul 2015
Eens. Vond eerdere tracks met over distorted kicks wel vetter. Maar dit is allemaal ook niet zo slecht, beter dan meeste mainstream hardcore.Broken Balance wrote:Ik vond een paar nummers op Altern-Hate, zn eigen label, anders niet heel geweldig.Nerazzurro93 wrote:Wat een vette track zeg! Tieum kan gewoon niks slechts maken
Dan nog vind ik zijn spul nu minder dan dat het ooit. Platen zoals Tronic, Microtonic en B.I.T.C.H. maakt hij niet ,eer
Favoriet blijft nog wel Speaker
-
N
Album? Wanneer? 
Zal nog wel ff duren maar Angerfist had t erover met een maat van me die ook dj is 
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
TiMOTHYb wrote:Zo vet deze.