leer lezen...PNXRMX wrote:Wat nou 'het is Outblast'? Die tekst uit left some answerz komt idd uit Outkast - B.O.B. Niet Outblast dus
Dan moet je duidelijker leren typen. Vind het best knap als iemand dat uit jouw posts opmaaktfrankhardenberg wrote:leer lezen...PNXRMX wrote:Wat nou 'het is Outblast'? Die tekst uit left some answerz komt idd uit Outkast - B.O.B. Niet Outblast dus
kijk mn vorige posts ook ik zocht het nummer, de HC versie en die was van Outblast en niet van Outkast....
het is anders heel duidelijk kijk maar naar de post hieronder..PNXRMX wrote:Dan moet je duidelijker leren typen. Vind het best knap als iemand dat uit jouw posts opmaaktfrankhardenberg wrote:leer lezen...PNXRMX wrote:Wat nou 'het is Outblast'? Die tekst uit left some answerz komt idd uit Outkast - B.O.B. Niet Outblast dus
kijk mn vorige posts ook ik zocht het nummer, de HC versie en die was van Outblast en niet van Outkast....
frankhardenberg wrote:http://www.youtube.com/watch?v=d0cPdlsszgc
@ 1:34
volgens mij heb ik hem al
Outcast - Bombs Over Bagdad
dat zou best kunnen ik las het op YT een reactie en ik denk hee dat nummer luisterde ik vroeger dus ff kijken of dat um is!
frankhardenberg wrote:oeh iig niet van Outcast hoor ik al lol ik dacht al Outcast? wth
frankhardenberg wrote:haha het scheelt niet veel met de naam
het is Outblast
maar Outcast is blijkbaar een groep die ook een nummer heeft dat Bombs Over Baghdad heet..
The Prophet Vs Headhunterz - Scar Ur FaceElSalvaje wrote:Hey,
k zoek een nummer
Ik weet dat de tekst er inzit van ´´This Is Fucking Paradise´´
En ik weet ook dat C-Mind em ooit is heeft gedraaid in een setje, maar weet niet welke.
het orgineel is van outkast;)frankhardenberg wrote:in een stukje van Headhunterz - Left Some Answerz, hoor je heel even
ghetto ghetto let your brain bream of zowiets, dat was vroeger een HC nummer weet iemand hoe de HC versie met dit stukje text heet?
heel erg veel dank bij voorbaat!
frankhardenberg wrote:http://www.youtube.com/watch?v=d0cPdlsszgc
dat zou best kunnen ik las het op YT een reactie en ik denk hee dat nummer luisterde ik vroeger dus ff kijken of dat um is!frankhardenberg wrote:oeh iig niet van Outcast hoor ik al lol ik dacht al Outcast? wthfrankhardenberg wrote:haha het scheelt niet veel met de naam
het is Outblast
maar Outcast is blijkbaar een groep die ook een nummer heeft dat Bombs Over Baghdad heet..
D-Block & S-te-Fan - Shallow Planet? Ik heb de track zelf niet hoor.KSwoosh wrote:hoe heet die track ookalweer waar in zon vrouw zegt:
"They are destroying their earth"
"blabla the planet blabla"
ik durf te wedden dat ze die op In Qontrol gaan draaien XD past mooi in dat thema
dat is em iddKhadber wrote:D-Block & S-te-Fan - Shallow Planet? Ik heb de track zelf niet hoor.
The Anim0l wrote:in een stukje van Headhunterz - Left Some Answerz, hoor je heel even
ghetto ghetto let your brain bream of zowiets, dat was vroeger een HC nummer weet iemand hoe de HC versie met dit stukje text heet?
heel erg veel dank bij voorbaat!
View on YouTube
dat zou best kunnen ik las het op YT een reactie en ik denk hee dat nummer luisterde ik vroeger dus ff kijken of dat um is!oeh iig niet van Outcast hoor ik al lol ik dacht al Outcast? wth
daar was ik al lang achterfrankhardenberg wrote:haha het scheelt niet veel met de naam
het is Outblast
het orgineel is van outkast;)
Wil je hiervan de naam weten, want daar gaat dit topic over? Staat op YT:The Anim0l wrote:View on YouTube
KSwoosh wrote:nee hij reageerde op de post erboven
Headhunterz - The Saifam Mashuprodger88 wrote:hoe heet die HS track ong jaar oud denk k
Eerst een vrouwen stem 2, 3, 4, 5, 6, ,7 ,8 and back 2,.........8 and back
Daarna zware mannen stem whahahahah 2,.........8 and back
![]()
![]()