en jij weet dit omdat?hoebedoelje wrote:maar als puntje bij paaltje komt ga je lopen huilen.
Related topics
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Nuracore | Brennan Heart
- View the latest post: Skandalig Winter Wonderland DJ Contest // Early to the Millenium
- View the latest post: Nuracore @ Decibel Outdoor 2026 | Full Liveset
- View the latest post: Silvio Aquila - Decibel Outdoor 2026
- View the latest post: Charon pres. RWND 10 YRS | w. Silvio Aquila
Moderators
We voeren deze discussie wel gewoon via PB, zoals het hoort.
Laten we niet dit hele topic (blijven) vervuilen.
Je hebt overigens al een PB.
Laten we niet dit hele topic (blijven) vervuilen.
Je hebt overigens al een PB.
Toch vanaf het begin binnen!
Toch wel benieuwd naar de LIVE ervaring van Clock Kid, mede door een tip van de heer Thera.
Toch wel benieuwd naar de LIVE ervaring van Clock Kid, mede door een tip van de heer Thera.
Benieuwd naar je set zaterdag, hoop toch wel dat je een stuk harder gaat draaien als op Hardnation toen!
Ik verwacht goeie Brennan Heart knallers, veel Wasted Penguinz werk en misschien een stukje CooneNando wrote:Hoop toch wel dat je een stuk harder gaat draaien als op Hardnation toen!

Ik verwacht ook een goeie openingsknallert 
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 7 days ago
Iemand een re-up? Ben benieuwd naar het mixwerk nu
.
-
A
ik cokeFiretrap wrote:Iemand een re-up? Ben benieuwd naar het mixwerk nu.
-
PHardtraxx Addict
- 1034 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
BUMB!
heeft iemand deze toevallig nog op zijn pc staan?
Yap ik nog, moet je hem?phoenix wrote:BUMB!
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Kom maar op met die zippy.
Luister hem nog regelmatig. Heerlijk!
-
A
dankoewel 
Oh ja johhoebedoelje wrote:Het mixwerk is juist hetgeen mij altijd tegenstaat.delange wrote:mee voor het mixwerk van Clock Kid![]()
Begrijp niet waarom je steeds blijft zieken, als je 't niet aanstaat blijf je toch gewoon weg? 't wordt je verder niet echt door de keel geduwd ofzo. Dacht altijd wel dat jij tot de normaal denkenden op HT behoorde eigenlijk.hoebedoelje wrote:Ik moet deze ook maar weer eens op zetten!
Ik ga deze werkelijk waar weer eens aan zetten.TiMOTHYb wrote:Begrijp niet waarom je steeds blijft zieken, als je 't niet aanstaat blijf je toch gewoon weg? 't wordt je verder niet echt door de keel geduwd ofzo. Dacht altijd wel dat jij tot de normaal denkenden op HT behoorde eigenlijk.hoebedoelje wrote:Ik moet deze ook maar weer eens op zetten!
Vindt dit ronduit slordig klinken. sommige tease stukjes klinken te zacht anderen weer te hard.
Ook bijv. de monsta vocals klinken zacht en gaan door andere mooie elementen en vocals heen.
ook hoor ik 2 basslines doorelkaar op plekken.
Ik persoonlijk luister dan liever een mix die safe is gemixt waar ik mij niet zo hoef te storen aan deze dingen.
Iedere weer zo zijn mening.
Ook bijv. de monsta vocals klinken zacht en gaan door andere mooie elementen en vocals heen.
Ik persoonlijk luister dan liever een mix die safe is gemixt waar ik mij niet zo hoef te storen aan deze dingen.
Dat is juist gruwelijk!themaster wrote:Vindt dit ronduit slordig klinken. sommige tease stukjes klinken te zacht anderen weer te hard.