Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 15:17 

Donateur

Ben gewoon geen fan van deze studio sets, maar heb wel het idee dat het aanstaande zaterdag zal gaan knallen! ^^
Bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 15:29 

Hardtraxx Veteran

Clock Kid schreef:
Nee het is niet erg of zo stond alleen ff te kijken nu heb ik niet genoeg tijd gehad om en spam plan te maken:(

Ik zal het even doorgeven dat ze zulke dingen in de toekomst wat beter afstemmen, plaatsvervangende excuses dan ;)
Bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 15:46 

Hardtraxxer

Haha mwa is denk ik heel dat gedoe niet waard + hun zullen in de toekomst goed voor mij zorgen dus zit er niet bepaald mee, wel bedankt voor het advies.
Bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 15:51 

Donateur

Clock Kid schreef:
Haha mwa is denk ik heel dat gedoe niet waard + hun zullen in de toekomst goed voor mij zorgen dus zit er niet bepaald mee, wel bedankt voor het advies.

Ben je zaterdag de hele avond aanwezig, of ben je na je set direct pleite?
Bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 16:16 

Hardtraxxer

Nee ben er dan gewoon nog blijf denk ik tot het eind schilt eraan wat vriendin wilt
Bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 17:28 

Hardtraxx Veteran

hoebedoelje schreef:
Ben gewoon geen fan van deze studio sets, maar heb wel het idee dat het aanstaande zaterdag zal gaan knallen! ^^

Ik snap het ook niet waarom je er elke keer op reageert als hij een set plaatst. Na 1 keer weet hij ook wel dat je het niks vind, waarom moet je dan bij elke set van hem gaan zeiken dat je zijn stijl van mixen niks vind?
Bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 18:08 

Donateur

Clock Kid schreef:
Nee ben er dan gewoon nog blijf denk ik tot het eind schilt eraan wat vriendin wilt

Drink je net zoals Geck-o alleen (Vitamin) water of ook een biertje? ;)
Bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 18:23 

Hardtraxxer

Moet rijden dus ja denk weinig bier voor mij
Bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 18:24 

Hardtraxx Veteran

Wat stel jij voor vragen?? Teeeeeering zeg, je lijkt wel Dysphoria.

Hoe is de parkeergelegenheid? Hoeveel kost een muntje? Wat drink je?
Bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 18:40 

Donateur

Daveytl schreef:
Wat stel jij voor vragen?? Teeeeeering zeg, je lijkt wel Dysphoria.

Hoe is de parkeergelegenheid? Hoeveel kost een muntje? Wat drink je?

Mijn excuses!

Inderdaad echt heel bizar om iemand te vragen wat hij of zij drinkt zodat je degene in kwestie wat kunt aanbieden.

Waarschijnlijk de meest vreemde vraag die er maar gesteld kan worden.
Bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 19:02 

Hardtraxx Veteran

Wel in een topic waarin een Warm-up mix centraal staat ja :thumbup: .
Bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 19:04 

Donateur

Ruubiie schreef:
Wel in een topic waarin een Warm-up mix centraal staat ja :thumbup: .

Nogmaals mijn excuses.
Bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 19:08 

Hardtraxx Crew

Je mixwerk is altijd dik in orde, ben echt fan van dit soort mixen, deze gaat dus geluisterd worden :)
Bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 19:09 

Hardtraxx Veteran

Jemig man, wat een mixwerk :loving: , 1e setje dat ik van je aan het luisteren ben.. Even een vraagje: met hoeveel Cdj's ben je aan het mixen :P ? Stuk of 6? Met al dat getease :worship: .
Bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 19:13 

Hardtraxxer

2 CDJ 800 en 1 CDJ 400 maar ga van de week 2000 halen wil kunnen hot cuen nu moet ik allemaal tussen wegetjes vinde hahh
Bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 19:15 

Hardtraxx Veteran

Clock Kid schreef:
2 CDJ 800 en 1 CDJ 400 maar ga van de week 2000 halen wil kunnen hot cuen nu moet ik allemaal tussen wegetjes vinde hahh

Die weggetjes heb je volgens mij wel aardig gevonden als ik het zo hoor :P , ik ga je werk vaker meenemen man! Klinkt echt top :worship: :thumbsup: .
Bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 19:15 

Hardtraxx Veteran

hoebedoelje schreef:

Inderdaad echt heel bizar om iemand te vragen wat hij of zij drinkt zodat je degene in kwestie wat kunt aanbieden.

Ik vind het niet erg dat je dat doet hoor, wel opmerkelijk.
Bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 19:33 

Hardtraxx Veteran

Tracklist lijkt erg veel op de set die je op Psalm 23 deed, alleen dan wat minder. nEEM hem wel mee :D
Bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 19:39 

Hardtraxxer

Klopt zitten idd paar tracks tussen die hetzelfde zijn vooral de opening is geloof ik bijna identiek
Bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 19:43 

Hardtraxx Veteran

Alleen zat daar mijn request tussen, Never Fall Asleep :D Was echt een heldenset. Ook tof dat je Self Esteem Fund erop knalde :D één van de beste sets die ik live ooit heb meegemaakt.
Bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 20:52 

Hardtraxxer

Vet bedankt voor de compliment man :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 09:33 

Hardtraxx Veteran

hoebedoelje schreef:

Mijn excuses!

Lol verrekte autist dan vraag je dat toch aan hem als je er bent en niet van te voren op internet. Of ben jij een soort online menukaart ofzo? :')

@ Clock Kid: Dikke set weer! Heb hem gister even beluisterd. Heb geen storende overgangen gehoord terwijl er bij eerdere sets nog wel eens een klein foutje insloop. Aan de andere kant is de tracklist deze keer niet zo mijn ding. 4, 7 en 8 vind ik geen bal aan. De beste overgang was toch wel Disturbia: Wat een monsterlijke overgang! Klapt er goed in. Ook Strike erg lekker ingemixt! En ik kreeg eigenlijk al bij 't begin kippevel met de vocals van Sacrifice op de break van TFoS. Kortom: Vette set, niet helemaal mijn tracklist maar met jouw mixskills kun je me nog los laten gaan op de Toppers.
Bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 10:25 

Donateur

Gangsterdwerg schreef:
Lol verrekte autist dan vraag je dat toch aan hem als je er bent en niet van te voren op internet. Of ben jij een soort online menukaart ofzo? :')

Ben je zaterdag aanwezig? Dan wil ik graag dat je het woord 'autist' even direct tegen me zegt i.p.v. veilig bij je computer zittend. :)

Internetheld.

Daarover gesproken; zoek eerst even een woord op voordat je ermee gaat lopen smijten. Het staat nogal dom, zoals nu, wanneer je een woord gebruikt waarvan je blijkbaar de betekenis niet kent, en het dus verkeerd gebruikt. :thumbup:
Bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 10:28 

Hardtraxx Veteran

hoebedoelje schreef:
Gangsterdwerg schreef:

Ben je zaterdag aanwezig? Dan wil ik graag dat je het woord 'autist' even direct tegen me zegt i.p.v. veilig bij je computer zittend. :)

Internetheld.

Daarover gesproken; zoek eerst even een woord op voordat je ermee gaat lopen smijten. Het staat nogal dom, zoals nu, wanneer je een woord gebruikt waarvan je blijkbaar de betekenis niet kent, en het dus verkeerd gebruikt. :thumbup:

Is dat een dreigement? :') Lol gast log aub gewoon uit en nooit meer in. Ga niet zitten whinen op het moment dat iemand je op internet beledigt. Vraag jezelf eens af wat de reden zou kunnen zijn dat iedereen je hier afzeikt, ligt namelijk toch echt aan jezelf. Je bent echt de meest irritante member op 't hele forum, nobody likes you. Dus doe of normaal, of blijf gewoon weg.
Bericht Geplaatst op 08 mrt 2012 10:29 

Donateur

Gangsterdwerg schreef:
hoebedoelje schreef:
Gangsterdwerg schreef:

Internetheld.

Is dat een dreigement? :') Lol gast log aub gewoon uit en nooit meer in. Ga niet zitten whinen op het moment dat iemand je op internet beledigt. Vraag jezelf eens af wat de reden zou kunnen zijn dat iedereen je hier afzeikt, ligt namelijk toch echt aan jezelf. Je bent echt de meest irritante member op 't hele forum, nobody likes you dus doe of normaal, of blijf gewoon weg.

Ik stuur je wel even een PB. Je hebt wel een grote mond denk je hier altijd, maar als puntje bij paaltje komt ga je lopen huilen.

Je komt gewoon een keer de verkeerde tegen. :)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle