hoezo overplayed??? 3 x the record breaking, hij is wel lekker maar hou het toch spannend
Related topics
- View the latest post: Degos & Re-Done ft. Sasha F - T.B.A.
- View the latest post: Degos & Re-Done vs Sasha F - TBA
- View the latest post: Linkin Park - What I've Done (Degos & Re - Done Bootleg)
- View the latest post: The Magic Show Podcast 281 - Cyber, Degos & Re - Done, Tartaros
- View the latest post: Clockartz, Dark Pact & Degos & Re-Done @ The Magic Show Podcast August 4 2014
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Nuracore | Brennan Heart
- View the latest post: Skandalig Winter Wonderland DJ Contest // Early to the Millenium
- View the latest post: Nuracore @ Decibel Outdoor 2026 | Full Liveset
- View the latest post: Silvio Aquila - Decibel Outdoor 2026
- View the latest post: Charon pres. RWND 10 YRS | w. Silvio Aquila
Moderators
-
HHardtraxxer
- 333 posts member since 2011
- last seen Nov 2016
Jammer dat de Record Breaking er niet in zit.
Leuke week! Zelfs het lijstje van Zatox is goed te pruimen 
Klinkt wel erg dikZirkum wrote:Klopt!JefQ wrote:Doe niet zo mysterieus joh. Dat is Zirkum & Exit Mind - The Shadow tochZirkum wrote:16. Is geen Sasha-FHeerlijke plaat trouwens.
Het was alleen totaal NIET de bedoeling dat deze hele vroege versie in deze show terecht kwam. Het is echter dan ook precies dezelfde set als die hij voor Gearbox gemaakt heeft.
Voor de duidelijkheid: 16. Exit Mind & Zirkum - The Shadow (Test Mix)
De uiteindelijke versie kun je zeer binnenkort verwachten!
Hoppa!bRt_ wrote:Ik zou alleen maar die van Degos & Re-Done willen hebben.
http://www48.zippyshare.com/v/78649821/file.html
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Topper!hoebedoelje wrote:Hoppa! http://www48.zippyshare.com/v/78649821/file.html
Welk nummer speelt er op 38:00 +/- 41:00
Edit: Tatanka - Mess Up maar is dat een remix ofzo?
Nope, zo heb ik hem ook thuisacidburn wrote:Welk nummer speelt er op 38:00 +/- 41:00
-
BHardtraxx Veteran
- last seen Aug 2017
Mess Up (Mash up)acidburn wrote:Edit: Tatanka - Mess Up maar is dat een remix ofzo?
Klik voor meer info.
(2de zippysharelink werkt nog voor de liefhebbers)
Cool heb hem effe op de 320 binnen gehaald! Thanx 
Hier zitten die Imogen Heap - Hide and Seek vocals in.. volgens mij in the original mix (hieronder) zit dat volgens mij niet.. dus is toch een andere versie..
View on YouTube
Hier zitten die Imogen Heap - Hide and Seek vocals in.. volgens mij in the original mix (hieronder) zit dat volgens mij niet.. dus is toch een andere versie..
View on YouTube
-
BHardtraxx Veteran
- last seen Aug 2017
Dat zijn ook 2 verschillende tracks. De link die jij plaatste is van 2007 en die heeft een officiƫle release gehad. De track die hier in de Magic Show werd gedraaid heet eigenlijk Mess Up (Mash up), vandaar de Hide and seek vocals, climax van Space Invaders etc.acidburn wrote:Hier zitten die Imogen Heap - Hide and Seek vocals in.. volgens mij in the original mix (hieronder) zit dat volgens mij niet.. dus is toch een andere versie..
View on YouTube
-
A
Zatox beter dan verwacht, E-Force zoals verwacht en Degos & Re-Done wat minder dan verwacht. Allemaal goeie setjes dus.
Ohja en Sasha F tja wat te zeggen

Ohja en Sasha F tja wat te zeggen
-
M
- 9 posts member since 2013
- last seen Mar 2013
sluit ik me volledig bij aan,heerlijke klassiekerSiweZ wrote:Heerlijk dat e-force shiverz draait trouwens!