Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
-
J
Nee, dit is niks ..
-
M
- 9 posts member since 2013
- last seen Feb 2013
Wow, dit is slecht zeg. Sjezus.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
-
J
Het sarcasme druipt er vanafJVDM wrote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-
M
- 7 posts member since 2013
- last seen Apr 2013
De hoge kicks klinken net alsof iemand een papiertje tegen het blaasgat van de subwoofer houd.. 
MouMou wrote:De hoge kicks klinken net alsof iemand een papiertje tegen het blaasgat van de subwoofer houd..
-
R
- 5 posts member since 2013
- last seen Mar 2013
hahaha lol dit is gewoon een oud project van main suspect en zo klinkt het ook
heeftie gewoon gekocht die track als je toch op zon manier groot wil worden is dat wel slap:)
laat em maar filmpjes op youtube zetten en fotos dat is et enigste wat hij kan en bovendien het alias binary dat zijn ook tracks die door arboza worden geproduceert;)
heeftie gewoon gekocht die track als je toch op zon manier groot wil worden is dat wel slap:)
laat em maar filmpjes op youtube zetten en fotos dat is et enigste wat hij kan en bovendien het alias binary dat zijn ook tracks die door arboza worden geproduceert;)
-
R
- last seen Mar 2013
ohjah de bron schijnt ook belangrijk te zijn hier:P kheb et van jordan (main suspect)zelf:D
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Binary is de wat meer softe alias van Arboza. Is gewoon dezelfde persoon.
-
R
- last seen Mar 2013
klopt maar binary zit stanley ook bij voor de sier denk ik:P
En wederom ben ik de enige hier behalve de OP zo te zien die dit WEL een goede plaat vind.
Ook kan het me aan m'n aars roesten waar de track vandaan komt of wie hem nu echt heeft geproduceerd. Ik vind het fijn weg luisteren en hij zal dan ook braaf in m'n muziekfolder verdwijnen.
Ook kan het me aan m'n aars roesten waar de track vandaan komt of wie hem nu echt heeft geproduceerd. Ik vind het fijn weg luisteren en hij zal dan ook braaf in m'n muziekfolder verdwijnen.
Ik vind hem ook niet slecht. kicks zijn wel te doen.Thund3R wrote:En wederom ben ik de enige hier behalve de OP zo te zien die dit WEL een goede plaat vind.