Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 11:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Artiest: Respawn

Track(s): Take Me Away

Sample/video:


:beer: nice
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 11:27 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Jezus wat een slechte plaat :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 11:31 
 

Nee, dit is niks ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 12:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

... Wie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 13:04 
 
Hardtraxx Newbie

Stanley?

https://twitter.com/Stanley3x0
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wow, dit is slecht zeg. Sjezus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 14:02 
 
Hardtraxx Veteran

:drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2013 14:06 
 

JVDM schreef:
:drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool:


Het sarcasme druipt er vanaf
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 03:56 
 
Hardtraxx Newbie

De hoge kicks klinken net alsof iemand een papiertje tegen het blaasgat van de subwoofer houd.. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2013 05:34 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

MouMou schreef:
De hoge kicks klinken net alsof iemand een papiertje tegen het blaasgat van de subwoofer houd.. :lol:

xd xd xd xd xd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 17:36 
 
Hardtraxx Newbie

hahaha lol dit is gewoon een oud project van main suspect en zo klinkt het ook

heeftie gewoon gekocht die track als je toch op zon manier groot wil worden is dat wel slap:)

laat em maar filmpjes op youtube zetten en fotos dat is et enigste wat hij kan en bovendien het alias binary dat zijn ook tracks die door arboza worden geproduceert;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 17:38 
 
Hardtraxx Newbie

ohjah de bron schijnt ook belangrijk te zijn hier:P kheb et van jordan (main suspect)zelf:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 17:47 
 
Hardtraxx Veteran

Binary is de wat meer softe alias van Arboza. Is gewoon dezelfde persoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 18:03 
 
Hardtraxx Newbie

klopt maar binary zit stanley ook bij voor de sier denk ik:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 19:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

En wederom ben ik de enige hier behalve de OP zo te zien die dit WEL een goede plaat vind.

Ook kan het me aan m'n aars roesten waar de track vandaan komt of wie hem nu echt heeft geproduceerd. Ik vind het fijn weg luisteren en hij zal dan ook braaf in m'n muziekfolder verdwijnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 19:41 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Thund3R schreef:
En wederom ben ik de enige hier behalve de OP zo te zien die dit WEL een goede plaat vind.

Ook kan het me aan m'n aars roesten waar de track vandaan komt of wie hem nu echt heeft geproduceerd. Ik vind het fijn weg luisteren en hij zal dan ook braaf in m'n muziekfolder verdwijnen.


Ik vind hem ook niet slecht. kicks zijn wel te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2013 21:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Duzzz :thumbdown:
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks