Related topics
- View the latest post: Audiofreq Ft. BRK3 - 1NC0M1NG
- View the latest post: QULT #7 | BRK3 aka Audiofreq - Promo Mix
- View the latest post: BRK3 @ QULT #11
- View the latest post: BRK3 - TomorrowWorld 2013 | Q-dance Stage
- View the latest post: Kutski vs BRK3 - 4th Dimension (Mark Sherry vs James Allan Remix) [Detox] 2013 master
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
BRK3
Opbouw vind ik heel vet, die bliepjes daarna zijn me wel net iets te veel van het goede maar toch, heel erg benieuwd hiernaar.
Opbouw vind ik heel vet, die bliepjes daarna zijn me wel net iets te veel van het goede maar toch, heel erg benieuwd hiernaar.
Is BRK3 nou nog wel met Sam & Corey samen? Of is Sam gewoon gek geworden en heeft hij een schizofrene collab gemaakt 
is wel geen hardstyle, maar klinkt wel aardig
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Vet!
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Sam combineert de stijl van BRK3 en de stijl van Audiofreq samen in 1 track_Padam wrote:Is BRK3 nou nog wel met Sam & Corey samen? Of is Sam gewoon gek geworden en heeft hij een schizofrene collab gemaakt
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Sam combineert de stijl van BRK3 en de stijl van Audiofreq samen in 1 track_Padam wrote:Is BRK3 nou nog wel met Sam & Corey samen? Of is Sam gewoon gek geworden en heeft hij een schizofrene collab gemaakt
Edit: sorry voor de dubbel post
Last edited by jambekkie on 25 Jan 2013 11:40, edited 1 time in total.
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Een soort gevalletje à la Noisecontrollers & Pavelow collab. :]_Padam wrote:Is BRK3 nou nog wel met Sam & Corey samen? Of is Sam gewoon gek geworden en heeft hij een schizofrene collab gemaakt
-
E
Deze gaat hard 
Zou wel geinig zijn als dit een Steamtrain idee wordt, maar denk niet dat dit hier anders thuis hoort.