Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 01:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Artiest: Audiofreq vs BRK3

Track(s): TBA



:woot: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 02:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoort hier niet thuis wel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 02:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

BRK3 :worship:

Opbouw vind ik heel vet, die bliepjes daarna zijn me wel net iets te veel van het goede maar toch, heel erg benieuwd hiernaar. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 10:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Is BRK3 nou nog wel met Sam & Corey samen? Of is Sam gewoon gek geworden en heeft hij een schizofrene collab gemaakt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 11:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

is wel geen hardstyle, maar klinkt wel aardig
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 11:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo'n hekel aan bliepjes >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 12:17 
 
Hardtraxx Veteran

Vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 12:22 
 
Hardtraxx Elite

_Padam schreef:
Is BRK3 nou nog wel met Sam & Corey samen? Of is Sam gewoon gek geworden en heeft hij een schizofrene collab gemaakt :P


Sam combineert de stijl van BRK3 en de stijl van Audiofreq samen in 1 track :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 12:22 
 
Hardtraxx Elite

_Padam schreef:
Is BRK3 nou nog wel met Sam & Corey samen? Of is Sam gewoon gek geworden en heeft hij een schizofrene collab gemaakt :P


Sam combineert de stijl van BRK3 en de stijl van Audiofreq samen in 1 track :)

Edit: sorry voor de dubbel post
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 12:24 
 
Hardtraxx Veteran

_Padam schreef:
Is BRK3 nou nog wel met Sam & Corey samen? Of is Sam gewoon gek geworden en heeft hij een schizofrene collab gemaakt :P

Een soort gevalletje à la Noisecontrollers & Pavelow collab. :]
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 15:59 
 

Deze gaat hard :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 20:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou wel geinig zijn als dit een Steamtrain idee wordt, maar denk niet dat dit hier anders thuis hoort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 20:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

derniels schreef:
wel geen

Juist.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks