Track(s): D-Mind - Peace of Mind (2013 Kick Edit)
Download: View on SoundCloud
View on SoundCloud
Bron: D-Mind Facebook
Download: View on SoundCloud
View on SoundCloud
Bron: D-Mind Facebook
Agreed. En dan weer met zo'n pussy climax vervolgens aankomenElexz wrote:Die mid-intro moet hard overkomen of zo, terwijl er geen kracht whatsoever in zit.
Wil jij zeggen dat dit goed is dan?ScavengerDJ wrote:Vreselijk hoe voorgeprogrammeerd jullie zijn als jullie een naam van een producer hier op het forum zien.
Ja, aan de comments te zien heeft niemand 'm nog geluisterd.ScavengerDJ wrote:Vreselijk hoe voorgeprogrammeerd jullie zijn als jullie een naam van een producer hier op het forum zien.
Ik vind het voorgeprogrammeerd dat D-Mind z'n maatje gelijk met loftrompetten aan komt huppelen.ScavengerDJ wrote:Vreselijk hoe voorgeprogrammeerd jullie zijn als jullie een naam van een producer hier op het forum zien.
Kan je tenminste lekker rustig naar de WC gaan in de tussentijd.. Misschien heeft die het daarom wel gedaanThe Indicator wrote:2 breaks erin met een totale lengte van bijna 2.30... niet meer serieus te nemen.
Ik vind het niet super maar het luistert wel fijn weg jaD-Ruz wrote:Wil jij zeggen dat dit goed is dan?ScavengerDJ wrote:Vreselijk hoe voorgeprogrammeerd jullie zijn als jullie een naam van een producer hier op het forum zien.
Het is een kick edit, dus hoeft alleen daar wat over gemeld worden. En die kick is een enorme wall of bass. Klaar.ScavengerDJ wrote:Ik vind het niet super maar het luistert wel fijn weg jaD-Ruz wrote:Wil jij zeggen dat dit goed is dan?ScavengerDJ wrote:Vreselijk hoe voorgeprogrammeerd jullie zijn als jullie een naam van een producer hier op het forum zien.De commentaren hier zijn gigantisch overdreven en zijn ook niet echt onderbouwd, opbouwend, etc...
OMGEntourage wrote:Zulke nummers gaan hard op de subwooferalles trillen enzo