Vind de climax wat minder, wat te druk zoals Social zegt, verder prima plaatje wat lekker wegluistert
Related topics
Active topics in Gratis tracks
Moderators
-
PHardtraxxer
- 530 posts member since 2011
- last seen Nov 2017
-
SHardtraxx Addict
- 1459 posts member since 2011
- last seen Aug 2013
Klinkt weer heel vet!
Vind de climax wat minder, wat te druk zoals Social zegt, verder prima plaatje wat lekker wegluistert
Klink lekker man, mooi sound design
Ben het wel eens met Socializerz, climax is wat druk, waardoor een dnb-beat eronder beter zou passen denk ik
Ben het wel eens met Socializerz, climax is wat druk, waardoor een dnb-beat eronder beter zou passen denk ik
-
PHardtraxxer
- last seen Nov 2017
Bedankt mannen!
En jullie zijn inderdaad niet de eerste die het zeggen over de drukke climax. Een vriend van mij wees mij er laatst ook op dat een DnB climax beter zou passen, dus ga ik binnenkort een edit maken! 
-
BHardtraxx Addict
- 1622 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Ik vind het al aardig op DnB lijken hoor, iig meer dan op Dubstep. Tempo is daarvoor ook te hoog.
OT: Leuke track weer, klinkt gewoon als een nieuwe UKF release ofzo. Goed bezig, dus!
OT: Leuke track weer, klinkt gewoon als een nieuwe UKF release ofzo. Goed bezig, dus!
-
PHardtraxxer
- last seen Nov 2017
Wat een vergelijkingBvG50 wrote:Ik vind het al aardig op DnB lijken hoor, iig meer dan op Dubstep. Tempo is daarvoor ook te hoog.![]()
-
BHardtraxx Addict
- last seen Jan 2014
Nee hoor, het tempo is hoger dan een gemiddelde hardcore track. Ik denk zo rond de 190 BPM.
Om precies te zijn 180. Bron: Dat geeft Virtual DJ aan. 180 ligt zelfs 10 BPM hoger dan het gemiddelde DNB BPM.
Om precies te zijn 180. Bron: Dat geeft Virtual DJ aan. 180 ligt zelfs 10 BPM hoger dan het gemiddelde DNB BPM.
-
PHardtraxxer
- last seen Nov 2017
Ja klopt, het bpm ligt ook precies op 180. Ik bedoelde eigenlijk het tempo van de track zelf
. DnB is veel energieker. Je zou dit ook kunnen zien als 90 bpm, als je begrijpt wat ik bedoel.
-
BHardtraxx Addict
- last seen Jan 2014
Ik snap wel wat je bedoelt. Qua snarewerk is het geen Dnb, en dnb is idd ook veel energieker. Misschien heb je wel zojuist een nieuwe genre bedacht ... Drum & Step?pim wrote:Ja klopt, het bpm ligt ook precies op 180. Ik bedoelde eigenlijk het tempo van de track zelf. DnB is veel energieker. Je zou dit ook kunnen zien als 90 bpm, als je begrijpt wat ik bedoel.
-
PHardtraxxer
- last seen Nov 2017
Haha, van wikipedia:

Dus ik ben zeker niet de eerste die dit soort muziek maakt, heb het ook al eerder gehoord.Smaller scenes within the drum and bass community have developed and the scene as a whole has become much more fractured into specific sub-genres, including:
Drumstep (Half time Drum & Bass, heavily influenced by Dubstep)
-
BHardtraxx Addict
- last seen Jan 2014
Ik had het kunnen weten.pim wrote: Dus ik ben zeker niet de eerste die dit soort muziek maakt, heb het ook al eerder gehoord.
-
PHardtraxxer
- last seen Nov 2017
View on YouTube
View on SoundCloud
Zo, en dat is dan gelijk ook de eerste keer dat ik een DnB track maak.
View on SoundCloud
Zo, en dat is dan gelijk ook de eerste keer dat ik een DnB track maak.