Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2012 19:23 
 
Hardtraxxer

Een nieuw dubstep-achtig nummertje. Enjoy :thumbup:



Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2012 21:47 
 
Hardtraxx Addict

Klinkt weer heel vet!
Vind de climax wat minder, wat te druk zoals Social zegt, verder prima plaatje wat lekker wegluistert :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2012 13:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Klink lekker man, mooi sound design :thumbup:
Ben het wel eens met Socializerz, climax is wat druk, waardoor een dnb-beat eronder beter zou passen denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2012 13:15 
 
Hardtraxxer

Bedankt mannen! :thumbsup: En jullie zijn inderdaad niet de eerste die het zeggen over de drukke climax. Een vriend van mij wees mij er laatst ook op dat een DnB climax beter zou passen, dus ga ik binnenkort een edit maken! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2012 16:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Top, ben benieuwd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 10:38 
 
Hardtraxx Addict

Ik vind het al aardig op DnB lijken hoor, iig meer dan op Dubstep. Tempo is daarvoor ook te hoog. ;)
OT: Leuke track weer, klinkt gewoon als een nieuwe UKF release ofzo. Goed bezig, dus! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 12:42 
 
Hardtraxxer

BvG50 schreef:
Ik vind het al aardig op DnB lijken hoor, iig meer dan op Dubstep. Tempo is daarvoor ook te hoog. ;)
OT: Leuke track weer, klinkt gewoon als een nieuwe UKF release ofzo. Goed bezig, dus! :thumbup:


Wat een vergelijking xd Dankjewel hoor! Het tempo is inderdaad te hoog voor dubstep, maar ook te laag voor DnB. Ook het percussiegebruik is meer typisch voor dubstep dan voor DnB, dus ik zal een keer een edit maken. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 15:00 
 
Hardtraxx Addict

Nee hoor, het tempo is hoger dan een gemiddelde hardcore track. Ik denk zo rond de 190 BPM.
Om precies te zijn 180. Bron: Dat geeft Virtual DJ aan. 180 ligt zelfs 10 BPM hoger dan het gemiddelde DNB BPM. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 15:44 
 
Hardtraxxer

Ja klopt, het bpm ligt ook precies op 180. Ik bedoelde eigenlijk het tempo van de track zelf :P . DnB is veel energieker. Je zou dit ook kunnen zien als 90 bpm, als je begrijpt wat ik bedoel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 15:51 
 
Hardtraxx Addict

pim schreef:
Ja klopt, het bpm ligt ook precies op 180. Ik bedoelde eigenlijk het tempo van de track zelf :P . DnB is veel energieker. Je zou dit ook kunnen zien als 90 bpm, als je begrijpt wat ik bedoel.

Ik snap wel wat je bedoelt. Qua snarewerk is het geen Dnb, en dnb is idd ook veel energieker. Misschien heb je wel zojuist een nieuwe genre bedacht ... Drum & Step? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 18:34 
 
Hardtraxxer

Haha, van wikipedia:

Citaat:
Smaller scenes within the drum and bass community have developed and the scene as a whole has become much more fractured into specific sub-genres, including:
Drumstep (Half time Drum & Bass, heavily influenced by Dubstep)


Dus ik ben zeker niet de eerste die dit soort muziek maakt, heb het ook al eerder gehoord. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2012 18:49 
 
Hardtraxx Addict

pim schreef:
Dus ik ben zeker niet de eerste die dit soort muziek maakt, heb het ook al eerder gehoord.

Ik had het kunnen weten. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 16:46 
 
Hardtraxxer





Zo, en dat is dan gelijk ook de eerste keer dat ik een DnB track maak. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 17:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:thumbsup:
Forumoverzicht » Algemeen » Producer's Corner » Gratis tracks