Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 03:22 

Heerlijke set, had zelf ook gehoopt op iets meer van zijn oudere platen, maar het was idd een feest ter ere van HWS en geen X-qlusive HHZ,waar veel oudere platen vaak langs komen. Toch flink genoten. :thumbsup:

Lyst schreef:
Er staat ook wel een erg kritisch publiek bij dergelijke feestjes xd

Owja, want dat is natuurlijk wat men wilt en wat goed is voor een feest. Een erg kritisch publiek dat net zoals jij niks liever doet dan alles tot op het bot afkraken(ondanks dat ik het wel is met je eens ben, kom je wel zo over). Op zo'n feest is het alleen maar goed om FEESTgangers te hebben die er komen om los te gaan en die voor sfeer zorgen, ipv figuren als jou er bij te hebben.

Hopelijk zie ik Headhunterz ook weer over een maand op Qlimax :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 10:06 

Aan het typen...

Als het gaat om een topset wel, een overgrote meerderheid van het publiek geeft niet eens iets om het mixwerk, noch om de variatie in trackkeuze en andere dingen. Oftewel altijd als Headhunterz draait is het een topset, ookal maakt ie mixfouten en draait ie week in week uit dezelfde plaatjes. Het maakt amper uit wat de DJ doet, want de mensen komen om te feesten en al zou hij platen draaien die ze niet mooi vinden, dan hebben ze ook nog eens een instelling van, we maken ons eigen feestje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 11:17 

Hardtraxx Veteran

Precies, en dat is voor de kwaliteitsnorm die DJ's voor zichzelf hanteren echt funest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2012 13:07 

Hardtraxx Addict

Geweldige set, baas dat ie 'Lowriders - Don't Get Back' draait.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 11:57 

Hardtraxx Elite

BvG50 schreef:
Geweldige set, baas dat ie 'Lowriders - Don't Get Back' draait.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 12:12 

Donateur

Pidewi schreef:
Op zo'n feest is het alleen maar goed om FEESTgangers te hebben die er komen om los te gaan en die voor sfeer zorgen

Ik vond het eigenlijk maar tegenvallen man. Op XQ-Noisecontrollers bijvoorbeeld vond ik de sfeer veel beter. Living for the moment bijvoorbeeld had ik veel indrukwekkender verwacht. De helft zong niet eens mee. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 12:35 

Dat is sowieso een overrated kutplaat. Schijtvocals zeg, en een break waarin ik echt 4x defqon rond kan lopen, even op en neer naar huis kan om andere kleren aan te trekken, zelf een setje kan opnemen en mijn studie kan afronden.

En de melodie is kut. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 12:41 

Donateur

Was maar een voorbeeld uiteraard, maar had eigenlijk wel verwacht dat het dak eraf zou gaan. Vond het maar wat tam allemaal. Edit is sowieso niet zo vet als het origineel trouwens.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle