Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 19:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yey! Digital Age gaat weer een paar platen uitgeven! :)

2 zekerheidjes om te halen, al moet ik zeggen dat Crump remix me eigenlijk iets te veel gedraaid is de laatste tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 19:21 
 
Hardtraxx Veteran

Crum remix afgelopen weekend nog eens gehoord. Kon me niet overtuigen.
Nando schreef:
RIH Remix wel tof
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 20:19 
 
Hardtraxxer

Trollolollol! lekker op tijd! goed bezig! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 20:21 
 
Hardtraxx Elite

crump remix niet al te interessant. Ze komen ook veel te laat.

Revolution Is Here (Donkey Rollers Remix) heeft wel wat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 20:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wat mij part gooien ze die releases wat op schema. het lijkt nu wel of ze even rond de tafel hebben gezeten om af te spreken of ze weer is wat de deur uit zouden doen. dan hoeft t niet wekelijks, maar dit lijkt nergens op :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 20:26 
 
Hardtraxx Elite

delange schreef:
wat mij part gooien ze die releases wat op schema. het lijkt nu wel of ze even rond de tafel hebben gezeten om af te spreken of ze weer is wat de deur uit zouden doen. dan hoeft t niet wekelijks, maar dit lijkt nergens op :P


Citaat:
Dear fans,

There are still some unreleased tracks of the E=nc2 album. The reason is the labelrights are spreaded and this had escaped our thoughts. We"ll release these tunes ASAP! We"ll also give away a free track within a few days.

Huggs,

NC
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 21:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

In plaats van dat eerst hun huiswerk doen voordat ze gaan schreeuwen lekker op tijd, dat duurde lang noemmaar op!

Beide lekkere releases!


edit: Wat mijn bovenganger zij dus..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 22:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jaa, deze vind ik leuk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 22:49 
 
Hardtraxx Veteran

Crump Remix is wel een aardig plaatje, maar is nog steeds wel 10x minder dan het origineel. RIH Remix vind ik op de 2e climax na maar een saaie plaat. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 16:04 
 
Hardtraxxer

Ben ik dan de enigste die Crump remix echt dik vind? Het origineel overtreft ie niet, maar mag er zeker wel wezen. RiH trouwens ook ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

emmerick schreef:
Citaat:
Dear fans,

There are still some unreleased tracks of the E=nc2 album. The reason is the labelrights are spreaded and this had escaped our thoughts. We"ll release these tunes ASAP! We"ll also give away a free track within a few days.

Huggs,

NC


Vind dat geen goed excuus, helemaal niet als de track Revolution Is Here geremixt is door een ''artiest'' die eerst bij hetzelfde label zat als waar de rechten van het origineel liggen.

Ook liggen de rechten van Crump bij Fusion dan denk ik, maar hoezo moet daar zo moeilijk over gedaan worden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 20:23 
 
Hardtraxxer

MikezDJ schreef:
In plaats van dat eerst hun huiswerk doen voordat ze gaan schreeuwen lekker op tijd, dat duurde lang noemmaar op!

Beide lekkere releases!


edit: Wat mijn bovenganger zij dus..

Dus eerst nummers maken en dan copyrights fixen? hmm klinkt logische allemaal xd.
Maarja het zijn geen slechte tracks natuurlijk maar ze komen gewoon veel te laat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 20:21 
 
Hardtraxxer

Remix van RiH kan niet tippen aan het origineel, Crump remix daarentegen vind ik echt een dijk van een plaat :drool:
Wel jammer dat dit zo laat komt -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 20:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RoBinVdHaRdStYleR schreef:
MikezDJ schreef:
In plaats van dat eerst hun huiswerk doen voordat ze gaan schreeuwen lekker op tijd, dat duurde lang noemmaar op!

Beide lekkere releases!


edit: Wat mijn bovenganger zij dus..

Dus eerst nummers maken en dan copyrights fixen? hmm klinkt logische allemaal xd.
Maarja het zijn geen slechte tracks natuurlijk maar ze komen gewoon veel te laat.



Misschien omdat er met de tracks op de cd niet te mixen valt..?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 08:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Crump remix: strontvervelend, duurt ontzettend lang. Daarnaast is die plaat al 394 keer geremuxxed en ge-edit door de NC zelf. Ben al een poosje uitgecrumpd.

Revolution is here: origineel is wat mij betreft 1 van de betere mainstreamplaten ooit. Hoor hier in de remix niks meer van terug. Wel gewoon een goeie duistere plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 12:12 
 
Hardtraxx Addict

Gangsterdwerg schreef:
Crump remix: strontvervelend, duurt ontzettend lang. Daarnaast is die plaat al 394 keer geremuxxed en ge-edit door de NC zelf. Ben al een poosje uitgecrumpd.



Dit.

En die RIH remix heeft totaal niks met het origineel te maken...komt ook niet in de buurt van met die slappe kicks. DR onwaardig bijna.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 12:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Crump remix is erg vet, Revolution is here ook. Samen met Back 2 Basics de beste release op Digital Age. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Crump remix. Tsja. Voegt nul toe en veel vind ik er ook niet aan. De RiH remix vind ik wel aardig, maar het ritme van die screeches in de midintro doet me wel een beetje veel denken aan Virus (wat opzich niet heel vervelend is, maar toch). Op de climax na een prima duistere plaat, maar de kicks zijn voor mij echt een afknapper.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 19:04 
 
Hardtraxx Addict

Lekkere release hoor!
Crump is wat overrated nu maar erg lekker plaatje imo! Revolution is Here vind de mindere van de 2..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2012 00:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@hardstyle.com
http://www.hardstyle.com/album/noisecon ... -018/34503
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2012 10:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

BuzzLightyear schreef:
Crump remix. Tsja. Voegt nul toe en veel vind ik er ook niet aan. De RiH remix vind ik wel aardig, maar het ritme van die screeches in de midintro doet me wel een beetje veel denken aan Virus (wat opzich niet heel vervelend is, maar toch). Op de climax na een prima duistere plaat, maar de kicks zijn voor mij echt een afknapper.


Ik dacht de screeches ook al terug gehoord te hebben in Domination. Verder vind ik RiH een heel vette plaat. Die outro :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2012 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Revolution is Here Remix. :loving:

Alleen in mijn versie gaat de intro van die track na een tijdje opeens geleidelijk een stuk harder? Beetje kut als je hem wilt mixen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2012 18:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MikezDJ schreef:
In plaats van dat eerst hun huiswerk doen voordat ze gaan schreeuwen lekker op tijd, dat duurde lang noemmaar op!

Beide lekkere releases!


edit: Wat mijn bovenganger zij dus..

Ga jij eens bijles Nederlands volgen.....
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle