Active topics in Nieuwe tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
D
Hardtraxxer
775 posts member since 2009
last seen Jul 2024
Lekker hoor, verast me zeker ^^
S
Hardtraxx Addict
1459 posts member since 2011
last seen Aug 2013
Lekker plaatje hoor :)
A
Hardtraxx Addict
1827 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Frontliner creëert zeker een geheel eigen stijl nu! Al ben ik er toch niet zo kapot van om als ik eerlijk ben -.-
Het begon bij Rage, wel leuk maar na 3x luisteren vond ik hem eigenlijk niet heel boeiend meer.. Symbols is ook wel leuk maar ook daar ben ik niet heel enthousiast over.. Ook dit nummer vind ik niet zo heel boeiend :P kortom; Frontliner leuk nieuw stijltje, maar mij raak je er niet mee helaas -.-
B
Hardtraxx Addict
1622 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Darknezz wrote:Frontliner anno 2008/2009 (L) :love: :drool: :woot:.
Maar goed, feit blijft dat ik Frontliner nog steeds een goede producer vind natuurlijk, hij komt de laatste tijd
weer met aardig wat lekkere tracks. Ik had mijn hoop een beetje opgegeven bij het album, maar mijn vertrouwen in deze man stijgt gelukkig weer. Hij is gewoon nog steeds een van de pioniers van de scene imo!
Toch zal hij denk ik nooit meer het niveau van een paar jaar geleden terugkrijgen, maarja dat geldt niet alleen voor deze man.
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Lekker, maar die synth moet hij niet nog veel meer gaan uitmelken, het komt me nu allemaal iets te bekend voor.
Hardtraxx Addict
1832 posts member since 2012
last seen Jun 2025
Mij doet dit echt niets. Als ik zang vocalen hoor in een track, is mijn stemming al gelijk weg om hem uit te horen, omdat je meestal al weet wat erna zal komen. Kutmelodie en stuiterkicks. Geef mij de Frontliner van 2008/2009/2010 maar terug. We hebben al genoeg moneymakers die voor dit soort kaas zorgen.
Hardtraxxer
298 posts member since 2011
last seen May 2015
prima plaatje! Eindelijk weer op de oude weg terug, hopelijk blijft die daar nu ook ;)
S
Hardtraxxer
187 posts member since 2012
last seen Mar 2016
vind die vocals niet echt storend hoor en anders zou de rest van de plaat t wel goed maken!
H
Hardtraxxer
191 posts member since 2011
last seen Jul 2013
Wat een PRACHTTRACK :love:
Kreeg helemaal kippenvel over me heen, heb ik al een tijd niet meer gevoeld! Held :worship:
Hardtraxx Newbie
45 posts member since 2011
last seen Mar 2013
Die melodieën van frontliner blijven mij echt heerlijk in de orenklinken. Elke keer weer!
(alleen vond ik melodyman toch een beetje tegenvallen)