Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 14:45 
 
Hardtraxxer

Lekker hoor, verast me zeker ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 16:18 
 
Hardtraxx Addict

Lekker plaatje hoor :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 19:04 
 
Hardtraxx Addict

Frontliner creëert zeker een geheel eigen stijl nu! Al ben ik er toch niet zo kapot van om als ik eerlijk ben -.-
Het begon bij Rage, wel leuk maar na 3x luisteren vond ik hem eigenlijk niet heel boeiend meer.. Symbols is ook wel leuk maar ook daar ben ik niet heel enthousiast over.. Ook dit nummer vind ik niet zo heel boeiend :P kortom; Frontliner leuk nieuw stijltje, maar mij raak je er niet mee helaas -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 22:18 
 
Hardtraxx Addict

Darknezz schreef:
Frontliner anno 2008/2009 (L) :love: :drool: :woot:.

Maar goed, feit blijft dat ik Frontliner nog steeds een goede producer vind natuurlijk, hij komt de laatste tijd
weer met aardig wat lekkere tracks. Ik had mijn hoop een beetje opgegeven bij het album, maar mijn vertrouwen in deze man stijgt gelukkig weer. Hij is gewoon nog steeds een van de pioniers van de scene imo!
Toch zal hij denk ik nooit meer het niveau van een paar jaar geleden terugkrijgen, maarja dat geldt niet alleen voor deze man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 23:45 
 
Hardtraxx Veteran

Lekker, maar die synth moet hij niet nog veel meer gaan uitmelken, het komt me nu allemaal iets te bekend voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 12:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mij doet dit echt niets. Als ik zang vocalen hoor in een track, is mijn stemming al gelijk weg om hem uit te horen, omdat je meestal al weet wat erna zal komen. Kutmelodie en stuiterkicks. Geef mij de Frontliner van 2008/2009/2010 maar terug. We hebben al genoeg moneymakers die voor dit soort kaas zorgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 13:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

prima plaatje! Eindelijk weer op de oude weg terug, hopelijk blijft die daar nu ook ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 13:33 
 
Hardtraxxer

vind die vocals niet echt storend hoor en anders zou de rest van de plaat t wel goed maken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 23:36 
 
Hardtraxxer

Wat een PRACHTTRACK :love:
Kreeg helemaal kippenvel over me heen, heb ik al een tijd niet meer gevoeld! Held :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 10:38 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Die melodieën van frontliner blijven mij echt heerlijk in de orenklinken. Elke keer weer!
(alleen vond ik melodyman toch een beetje tegenvallen)
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks