Oogkleppen af knuppel. Het tegendeel staat nota bene nog in dit topic.M-bition wrote:Wen der maar aan Festuca! 3/4 van de hardtraxx mensjes zijn hardcore Thera lovers dus je kunt je kritiek de volgende keer beter voor je houdenZelfs al zal onze beste man Thera een polka track maken dan vinden ze het nog geweldig
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
Moderators
Oh god, weer zo'n nare opmerking. Waar baseer je dit op? En wat Dakpan dus ook al zegt, in dit topic staat genoeg kritiek.M-bition wrote:Wen der maar aan Festuca! 3/4 van de hardtraxx mensjes zijn hardcore Thera lovers dus je kunt je kritiek de volgende keer beter voor je houdenZelfs al zal onze beste man Thera een polka track maken dan vinden ze het nog geweldig
Negeer je dat dan gewoon of wat?
Vermakelijk topic
Remix is wat simpel, maar wel effectief.
Remix is wat simpel, maar wel effectief.
-
DHardtraxxer
- 110 posts member since 2011
- last seen Nov 2012
op qontinent vondk het geweldig nummer, nu zo thuis wel wat minder maar weet zeker dat als ik hem live nog eens hoor ik hem weer net zo vet zal vinden
is gewoon geen nummertje voor thuis denkk zo
is gewoon geen nummertje voor thuis denkk zo
Geen nummer voor thuis??? Dit nummer is gaaf, vooral thuis
en anders moet je betere boxen kopen
-
N
Ik hoorde hem vandaag ik HQ en ik vind hem echt geweldig en minstens zo goed als het origineel. De sfeer is er goed in gehouden en de track heeft vanaf het begin een lekkere drive net als het origineel. De climax is dan wel beter dan het origineel. De stand is gelijk, de intro van het origineel wint van de remix en bij de climax is het omgekeerd. De opbouw naar de climax is bij beide erg vet. Zo hoort een remix te zijn: hetzelfde concept en veel gelijkenissen maar net wat anders.
Ik vind het echt een heel erg vette plaat geworden! De feeling van het origineel zit er in, maar ik vind hem meer drive hebben... Lovely 
Echt vette plaat, zit een Heerlijke drive in en ik vind de kicks beter dan het origineel.
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Leuk nummer maar niet meer. De drive in het nummer is stukken verbeterd maar sfeer daarintegen vind ik ver te zoeken. Leuke remix die je wel is tussendoor kan draaien maar geen knaller 
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
Sfeer in het origineel was meer mijn ding, vooral met die vette screeches in het origineel vind ik deze track niet beter, maar toch een geslaagde remix 
Die mid-intro barst gewoon van de energie
Voor de rest zeker geen slechte remix
Het origineel heb ik de laatste tijd echt al te vaak op feesten gehoord.
Voor de rest zeker geen slechte remix
Het origineel heb ik de laatste tijd echt al te vaak op feesten gehoord.
-
DHardtraxxer
- last seen Nov 2012
men geluid is niks mis mee maar vind hem live beter tot zijn recht komenroberttt wrote:Geen nummer voor thuis??? Dit nummer is gaaf, vooral thuisen anders moet je betere boxen kopen
-
DHardtraxxer
- last seen Nov 2012
foutje..
Daar heb je gelijk induiventeler wrote:men geluid is niks mis mee maar vind hem live beter tot zijn recht komenroberttt wrote:Geen nummer voor thuis??? Dit nummer is gaaf, vooral thuisen anders moet je betere boxen kopen