Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 09:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

M-bition schreef:
Wen der maar aan Festuca! 3/4 van de hardtraxx mensjes zijn hardcore Thera lovers dus je kunt je kritiek de volgende keer beter voor je houden ;) Zelfs al zal onze beste man Thera een polka track maken dan vinden ze het nog geweldig :cool:


Oogkleppen af knuppel. Het tegendeel staat nota bene nog in dit topic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 10:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

M-bition schreef:
Wen der maar aan Festuca! 3/4 van de hardtraxx mensjes zijn hardcore Thera lovers dus je kunt je kritiek de volgende keer beter voor je houden ;) Zelfs al zal onze beste man Thera een polka track maken dan vinden ze het nog geweldig :cool:

Oh god, weer zo'n nare opmerking. Waar baseer je dit op? En wat Dakpan dus ook al zegt, in dit topic staat genoeg kritiek.
Negeer je dat dan gewoon of wat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 10:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vermakelijk topic :corn:
Remix is wat simpel, maar wel effectief.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 13:00 
 
Hardtraxxer

op qontinent vondk het geweldig nummer, nu zo thuis wel wat minder maar weet zeker dat als ik hem live nog eens hoor ik hem weer net zo vet zal vinden :)
is gewoon geen nummertje voor thuis denkk zo ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 13:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Geen nummer voor thuis??? Dit nummer is gaaf, vooral thuis :woot: en anders moet je betere boxen kopen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 20:39 
 

Ik hoorde hem vandaag ik HQ en ik vind hem echt geweldig en minstens zo goed als het origineel. De sfeer is er goed in gehouden en de track heeft vanaf het begin een lekkere drive net als het origineel. De climax is dan wel beter dan het origineel. De stand is gelijk, de intro van het origineel wint van de remix en bij de climax is het omgekeerd. De opbouw naar de climax is bij beide erg vet. Zo hoort een remix te zijn: hetzelfde concept en veel gelijkenissen maar net wat anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2012 00:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het echt een heel erg vette plaat geworden! De feeling van het origineel zit er in, maar ik vind hem meer drive hebben... Lovely :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2012 01:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt vette plaat, zit een Heerlijke drive in en ik vind de kicks beter dan het origineel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2012 10:50 
 
Hardtraxx Veteran

Leuk nummer maar niet meer. De drive in het nummer is stukken verbeterd maar sfeer daarintegen vind ik ver te zoeken. Leuke remix die je wel is tussendoor kan draaien maar geen knaller :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2012 17:49 
 
Hardtraxx Addict

Sfeer in het origineel was meer mijn ding, vooral met die vette screeches in het origineel vind ik deze track niet beter, maar toch een geslaagde remix ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2012 23:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Die mid-intro barst gewoon van de energie :love:
Voor de rest zeker geen slechte remix :)

Het origineel heb ik de laatste tijd echt al te vaak op feesten gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 16:30 
 
Hardtraxxer

roberttt schreef:
Geen nummer voor thuis??? Dit nummer is gaaf, vooral thuis :woot: en anders moet je betere boxen kopen

men geluid is niks mis mee maar vind hem live beter tot zijn recht komen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 16:30 
 
Hardtraxxer

foutje..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 16:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

duiventeler schreef:
roberttt schreef:
Geen nummer voor thuis??? Dit nummer is gaaf, vooral thuis :woot: en anders moet je betere boxen kopen

men geluid is niks mis mee maar vind hem live beter tot zijn recht komen :)


Daar heb je gelijk in :) Zaterdag voor het eerst 'live' meegemaakt op Decibel, en ging best wel fijn (L)
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks