We Don't Care.Anonymous wrote:Volgens mij is het niet game en niet gay... Mss iemand vrage op twitter?
Related topics
- View the latest post: Deepack & Wild Motherfuckers We Don't Care, We're Ravers (Nuracore Mashup)
- View the latest post: Wild Motherfuckers - We Don't Care (ITAL031)
- View the latest post: Wild Motherfuckers - Wild Wild West / Ruby Rain [Q080]
- View the latest post: Michael Jackson - They Don't Care About Us (Devin Wild Edit)
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied
- View the latest post: 4444 Of A Kind - 4 The Rave
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
Moderators
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Oja true. Maja vind t maar vreemd allemaal hahaJVDM wrote:Dat is toch die 'game' zin?jaron123 wrote:Nee indie zin kan het nog wel, maar net voor de climax: Cause we don't gave about your motherfucking gay? Wtf alsof ze bedoelen dat je met een vriend bent die homoseksueel is, en ze niks om hem geven. GAST DIK RARE ZIN VOOR EEN HARDSTYLE TRACK.
-
A
coolJVDM wrote: We Don't Care.
JVDM wrote:Dat is toch die 'game' zin?jaron123 wrote:Nee indie zin kan het nog wel, maar net voor de climax: Cause we don't gave about your motherfucking gay? Wtf alsof ze bedoelen dat je met een vriend bent die homoseksueel is, en ze niks om hem geven. GAST DIK RARE ZIN VOOR EEN HARDSTYLE TRACK.
-
JHardtraxx Veteran
- last seen May 2021
Serieuze boyz. Sorry mang!Anonymous wrote:coolJVDM wrote: We Don't Care.
JVDM wrote:Dat is toch die 'game' zin?jaron123 wrote:Nee indie zin kan het nog wel, maar net voor de climax: Cause we don't gave about your motherfucking gay? Wtf alsof ze bedoelen dat je met een vriend bent die homoseksueel is, en ze niks om hem geven. GAST DIK RARE ZIN VOOR EEN HARDSTYLE TRACK.
-
N
Die gasten hebben zo ongelofelijk veel talent voor produceren, ze hebben er alleen simpelweg geen zin (meer) in. Vooral Zatox kan echt meesterstukken uit zijn computer krijgen en hopelijk heeft hij weer zin in produceren. Dit kan je nog niet beoordelen, maar het lijkt best goed.
-
GHardtraxxer
- 74 posts member since 2011
- last seen Sep 2012
Nerazzurro93 wrote:Die gasten hebben zo ongelofelijk veel talent voor produceren, ze hebben er alleen simpelweg geen zin (meer) in. Vooral Zatox kan echt meesterstukken uit zijn computer krijgen en hopelijk heeft hij weer zin in produceren. Dit kan je nog niet beoordelen, maar het lijkt best goed.
dat is idd waar, de laatste tijd valt Zatox me zwaar tegen, al klinkt dit al wel belovender
Vocals zijn een beetje.. Kinderachtig en overdreven stoer. Daar heeft met name Zatox de laatste tijd last van. Zonde, want deze plaat heeft echt wel potentie tot zover ik nu hoor!
-
EHardtraxxer
- 86 posts member since 2011
- last seen Nov 2014
vocals zijn best lache 
...EvilSpaghettiNL wrote:vocals zijn best lache
View on YouTube
Wat vind ik dit een lekkere plaat zeg, die vocals(hoe "om te huilen" ze ook mogen zijn) geven wel veel drive mee en dan die gitaar midintro en die opbouw naar die dikke anticlimax. Vind dit echt een dikke plaat!
Wat vind ik dit een lekkere plaat zeg, die vocals(hoe "om te huilen" ze ook mogen zijn) geven wel veel drive mee en dan die gitaar midintro en die opbouw naar die dikke anticlimax. Vind dit echt een dikke plaat!
-
SHardtraxx Addict
- 1417 posts member since 2012
- last seen Jul 2015
Vind de vocals helemal niet zo afschuwelijk als iedereen hier vindt. Niet dat ze veel toegevoegde waarde hebben, maar ze storen me ook niet. Over de rest van de track ben ik nog niet uit.
-
N
Lekkere plaat hoor en zeker na een heleboel overdreven blije tracks van beiden. Ze kunnen het wel en live gaat die climax zeker hard erop klappen.
Eindelijk weer is een dikke italiaanse plaat. Beetje jammer van de vocals maar dat nemen we maar voor lief.
-
SHardtraxxer
- 187 posts member since 2012
- last seen Mar 2016
ja helemaal mee eens!Nerazzurro93 wrote:Lekkere plaat hoor en zeker na een heleboel overdreven blije tracks van beiden. Ze kunnen het wel en live gaat die climax zeker hard erop klappen.
Goed te doen deze, op de vocals na dan, maarja die denk ik er ter plaatse wel uit.
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
Vocals zijn echt te leip voor woorden
Die kicks overtuigen mij nu ook weer niet, klinken vrijwel hetzelfde als in sommige van hun laatste tracks die ze geproduceerd hebben.
Die kicks overtuigen mij nu ook weer niet, klinken vrijwel hetzelfde als in sommige van hun laatste tracks die ze geproduceerd hebben.
Lekkere kicks weer
beetje Zatox/Tatanka roots (2010)
lekker hoor, die vocals is ze vergeven
-
DHardtraxxer
- 572 posts member since 2012
- last seen Apr 2015
Leuk nummertje hoor.
Die vocals vind ik ook niet storen, heb liever dit dan zo'n zanger van de Voice o.i.d.
Die vocals vind ik ook niet storen, heb liever dit dan zo'n zanger van de Voice o.i.d.
-
PHardtraxx Addict
- 1034 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
lekker nummer, leuk om weer is screeches te horen.
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Lekker lomp nummertje, vocals een beetje in de Fothermucker-stijl, best leuk gedaan. Prima kicks, beter als die standaard Zatoxmeuk. En dan die anti die enorm hard knalt. Totaalplaatje is erg goed naar mijn mening. 
Vocals zijn niks, verder wel een track die 'oke' is 
-
JHardtraxx Veteran
- last seen May 2021
Ik moet lachen om de vocals maar vind de rest eromheen prima.