Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 17:43 
 
Hardtraxx Veteran

Spobbertiet schreef:
Volgens mij is het niet game en niet gay... Mss iemand vrage op twitter? :P


We Don't Care.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
jaron123 schreef:
Nee indie zin kan het nog wel, maar net voor de climax: Cause we don't gave about your motherfucking gay? Wtf alsof ze bedoelen dat je met een vriend bent die homoseksueel is, en ze niks om hem geven. GAST DIK RARE ZIN VOOR EEN HARDSTYLE TRACK.


Dat is toch die 'game' zin?


Oja true. Maja vind t maar vreemd allemaal haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 19:05 
 
Hardtraxx Veteran

JVDM schreef:
We Don't Care.


cool


JVDM schreef:
jaron123 schreef:
Nee indie zin kan het nog wel, maar net voor de climax: Cause we don't gave about your motherfucking gay? Wtf alsof ze bedoelen dat je met een vriend bent die homoseksueel is, en ze niks om hem geven. GAST DIK RARE ZIN VOOR EEN HARDSTYLE TRACK.


Dat is toch die 'game' zin?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 19:28 
 
Hardtraxx Veteran

Spobbertiet schreef:
JVDM schreef:
We Don't Care.


cool


JVDM schreef:
jaron123 schreef:
Nee indie zin kan het nog wel, maar net voor de climax: Cause we don't gave about your motherfucking gay? Wtf alsof ze bedoelen dat je met een vriend bent die homoseksueel is, en ze niks om hem geven. GAST DIK RARE ZIN VOOR EEN HARDSTYLE TRACK.


Dat is toch die 'game' zin?


Serieuze boyz. Sorry mang!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 19:31 
 

Die gasten hebben zo ongelofelijk veel talent voor produceren, ze hebben er alleen simpelweg geen zin (meer) in. Vooral Zatox kan echt meesterstukken uit zijn computer krijgen en hopelijk heeft hij weer zin in produceren. Dit kan je nog niet beoordelen, maar het lijkt best goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 19:53 
 
Hardtraxxer

Nerazzurro93 schreef:
Die gasten hebben zo ongelofelijk veel talent voor produceren, ze hebben er alleen simpelweg geen zin (meer) in. Vooral Zatox kan echt meesterstukken uit zijn computer krijgen en hopelijk heeft hij weer zin in produceren. Dit kan je nog niet beoordelen, maar het lijkt best goed.



dat is idd waar, de laatste tijd valt Zatox me zwaar tegen, al klinkt dit al wel belovender :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2012 23:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vocals zijn een beetje.. Kinderachtig en overdreven stoer. Daar heeft met name Zatox de laatste tijd last van. Zonde, want deze plaat heeft echt wel potentie tot zover ik nu hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2012 13:15 
 
Hardtraxxer

vocals zijn best lache xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2012 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

EvilSpaghettiNL schreef:
vocals zijn best lache xd


...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2012 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Om te huilen bedoel je :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2012 18:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Wat vind ik dit een lekkere plaat zeg, die vocals(hoe "om te huilen" ze ook mogen zijn) geven wel veel drive mee en dan die gitaar midintro en die opbouw naar die dikke anticlimax. Vind dit echt een dikke plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2012 19:18 
 
Hardtraxx Addict

Vind de vocals helemal niet zo afschuwelijk als iedereen hier vindt. Niet dat ze veel toegevoegde waarde hebben, maar ze storen me ook niet. Over de rest van de track ben ik nog niet uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 17:16 
 

Lekkere plaat hoor en zeker na een heleboel overdreven blije tracks van beiden. Ze kunnen het wel en live gaat die climax zeker hard erop klappen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2012 17:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eindelijk weer is een dikke italiaanse plaat. Beetje jammer van de vocals maar dat nemen we maar voor lief.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2012 18:54 
 
Hardtraxxer

Nerazzurro93 schreef:
Lekkere plaat hoor en zeker na een heleboel overdreven blije tracks van beiden. Ze kunnen het wel en live gaat die climax zeker hard erop klappen.


ja helemaal mee eens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2012 18:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Goed te doen deze, op de vocals na dan, maarja die denk ik er ter plaatse wel uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2012 20:33 
 
Hardtraxx Addict

Vocals zijn echt te leip voor woorden :x

Die kicks overtuigen mij nu ook weer niet, klinken vrijwel hetzelfde als in sommige van hun laatste tracks die ze geproduceerd hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2012 22:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekkere kicks weer :) beetje Zatox/Tatanka roots (2010) :) lekker hoor, die vocals is ze vergeven
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2012 21:50 
 
Hardtraxxer

Leuk nummertje hoor.
Die vocals vind ik ook niet storen, heb liever dit dan zo'n zanger van de Voice o.i.d. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2012 17:03 
 
Hardtraxx Addict

lekker nummer, leuk om weer is screeches te horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 21:03 
 
Hardtraxx Addict

Lekker lomp nummertje, vocals een beetje in de Fothermucker-stijl, best leuk gedaan. Prima kicks, beter als die standaard Zatoxmeuk. En dan die anti die enorm hard knalt. Totaalplaatje is erg goed naar mijn mening. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 19:24 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 19:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vocals zijn niks, verder wel een track die 'oke' is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 22:52 
 
Hardtraxx Veteran

Ik moet lachen om de vocals maar vind de rest eromheen prima. :)
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks