Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 19:53 
 
Hardtraxx Addict

G1LL schreef:
Sound zijn wel leuk, maar vind 't verder beetje simpel en niet pakkend. Ook de kicks vind ik vrij slapjes en niet lekker overkomen. Mindere Theracords release deze, jammer!

Hier ben ik het mee eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 20:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan nou niet zeggen dat die twee nieuwe artiesten op Theracords mij heel blij maken. The Bassline is leuk maar ook niet meer dan dat, Summer is Calling niet mijn ding en ik vind het jammer dat zulke tracks steeds vaker op Theracords komen. Dan maar wat minder divers. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 20:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Kan nou niet zeggen dat die twee nieuwe artiesten op Theracords mij heel blij maken. The Bassline is leuk maar ook niet meer dan dat, Summer is Calling niet mijn ding en ik vind het steeds jammer dat zulke tracks steeds vaker op Theracords komen. Dan maar wat minder divers. :)

Eens. Komen vast wel weer wat vette nieuwe artiesten bij :innocent: ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 20:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Sound zijn wel leuk, maar vind 't verder beetje simpel en niet pakkend. Ook de kicks vind ik vrij slapjes en niet lekker overkomen. Mindere Theracords release deze, jammer!


Hier sluit ik me bij aan. Ik had al verwacht dat het wat zomers zou zijn en dat is an sich prima maar het is niet echt pakkend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 00:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Summer is Calling vind ik wel iets vets hebben ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 10:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Doet me niet echt veel. Had stiekem gehoopt op een hele dikke anti in The Bassline, opbouw naar de climax toe was er in elk geval wel geschikt voor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 10:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

A-maze schreef:
Had stiekem gehoopt op een hele dikke anti in The Bassline


Je neemt me de woorden uit de mond! :D Hier MOET een anti van gemaakt worden want zou er perfect bij passen! ;)
Heerlijke plaat! Alleen Summer Is Calling doet me niet zoveel. Die kick op 1:17 is echt wel vet maar dat vind ik dan ook het enige... ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 18:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand opgevallen dat in de 2e climax van Summer Is Calling dat kinderstemmetje uit de Noisecontrollers remix van K.Y.H.U. zit? :P Die iets van : Papa mag ik nog een keertje zegt? Verder vind ik de reverse bass in de mid-intro en outro goed klinken, climax ligt prima in het gehoord maar verder ook niet.

De mid-intro met die reverse bass en die sounds van The Bassline klinkt ook meer dan prima. Bij de climax krijg ik een oude Noisecontrollers-sound gevoel, wat positief is :D .
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 20:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

flevoboys schreef:
Iemand opgevallen dat in de 2e climax van Summer Is Calling dat kinderstemmetje uit de Noisecontrollers remix van K.Y.H.U. zit? :P Die iets van : Papa mag ik nog een keertje zegt? Verder vind ik de reverse bass in de mid-intro en outro goed klinken, climax ligt prima in het gehoord maar verder ook niet.

De mid-intro met die reverse bass en die sounds van The Bassline klinkt ook meer dan prima. Bij de climax krijg ik een oude Noisecontrollers-sound gevoel, wat positief is :D .

Papa mag ik dat ding

Hoor ik altijd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 20:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hij zegt. Papa mag ik dat ding kopen.
maar vind het een beetje misplaats om dat nou telkens in de climax te laten terug komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 13:38 
 
Hardtraxx Newbie

Twee vette beuk platen! De reverse bass in beide tracks maken ze zeeer dansbaar. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 14:19 
 
Hardtraxx Addict

Dakpan schreef:
Kan nou niet zeggen dat die twee nieuwe artiesten op Theracords mij heel blij maken. The Bassline is leuk maar ook niet meer dan dat, Summer is Calling niet mijn ding

Akkoord, The Bassline hoort er echt wel thuis maar Summer Is Calling, meent die het nu met die kicks?? Het is mooi geprobeerd maar de uitwerking ervan vind ik net iets te miniem...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2012 00:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Bassline, wat een heerlijk catchy nummertje ^^
Summer Is Calling ben ik wat minder enthousiast over -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2012 02:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

douwe141 schreef:
hij zegt. Papa mag ik dat ding kopen.
maar vind het een beetje misplaats om dat nou telkens in de climax te laten terug komen

Komt toch gewoon rechtstreeks uit Roller Coaster Tycoon?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2012 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
douwe141 schreef:
hij zegt. Papa mag ik dat ding kopen.
maar vind het een beetje misplaats om dat nou telkens in de climax te laten terug komen

Komt toch gewoon rechtstreeks uit Roller Coaster Tycoon?

Vertel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2012 17:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

vind ik leukwwwwwk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2012 01:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja weet niet dat geluid in een druk themampark bij de wachtrijeen van grote attracties is echt bijna hetzelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2012 08:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

http://www.trackitdown.net/track/cellro ... 33677.html
http://www.trackitdown.net/track/cellro ... 33721.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2012 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Straks The Bassline even aanschaffen, heerlijk plaatje ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2012 18:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ik vind summer is calling heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2012 18:29 
 
Hardtraxx Newbie

summer is calling kan ik redelijk naar luisteren, the bassline is niks voor mij

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2012 18:45 
 
Hardtraxx Veteran

begin The Bassline steeds lekkerder te vinden! :D
summer Is Calling is niet echt mijn ding nogsteeds niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2012 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind ze allebei wel lekker. Kicks van SIC in de climax zijn wel een beetje poep... Das jammer, had een mooie volle ronde kick beter in gepast, ook qua sfeer.

B-kant is imo de betere plaat van de 2 :thumbup:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle