Maar dan noem je er ook 1TiMOTHYb wrote:Dit komt dus qua gevoel niet eens in de buurt van Like Thiz.
Related topics
Active topics in Nieuwe tracks
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
- View the latest post: Bloodlust & Omnya - Paradise Denied (EOL??)
- View the latest post: Atmozfears & Jesse Jax - In The Cold (DQ072)
Moderators
Nee klopt, maar omdat Khadber dat aanhaalde. Vind het ook niet in de buurt van Autumn Green komen trouwens, veel warmere en gevulde track terwijl ik het hier allemaal erg leeg vind. Dat gevoel mist.
-
A
een van me favoriete van 2012
nu nog op een feestje hore 
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
Ik kan me deze herinneren van Rebirth geloof ik . Klonk daar heel vet.
Dit vind ik nou een mooi voorbeeld van een erg goede mainstream track. Josh & Wesz zijn lekker bezig. Energie spat eraf.
Dit vind ik nou een mooi voorbeeld van een erg goede mainstream track. Josh & Wesz zijn lekker bezig. Energie spat eraf.
Last edited by emmerick on 13 May 2012 02:01, edited 2 times in total.
Komt door de Fort Minor (toch?) vocals. Hadden Like This, Rubdown en Lipservice Radio ook.TiMOTHYb wrote:Nee klopt, maar omdat Khadber dat aanhaalde. Vind het ook niet in de buurt van Autumn Green komen trouwens, veel warmere en gevulde track terwijl ik het hier allemaal erg leeg vind. Dat gevoel mist.
Oooh op die manier, dat kan kloppen ja. Ben echter geen fan van het sfeertje in deze track en van de door jou genoemde wel.
Hoe zit het met deze track nou eigenlijk? Volgens mij nooit officieel gereleased toch?
-
SHardtraxxer
- 233 posts member since 2011
- last seen Jan 2014
Wel, Josh_and_Wesz_-_Underground_Language-WEB-2012-HB_INTsjobie wrote:Hoe zit het met deze track nou eigenlijk? Volgens mij nooit officieel gereleased toch?
Op 7 Mei
Iig niet op een label.Supernatural wrote:Wel, Josh_and_Wesz_-_Underground_Language-WEB-2012-HB_INTsjobie wrote:Hoe zit het met deze track nou eigenlijk? Volgens mij nooit officieel gereleased toch?
Op 7 Mei
Supernatural wrote:Wel, Josh_and_Wesz_-_Underground_Language-WEB-2012-HB_INTsjobie wrote:Hoe zit het met deze track nou eigenlijk? Volgens mij nooit officieel gereleased toch?
Op 7 Mei
Stond op de CD van iets, geen idee meer van wat
Maar nog geen officiele release dus
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Het was een fout van Hardstyle.com dat mensen hem al konden krijgen xD
-
SHardtraxxer
- 233 posts member since 2011
- last seen Jan 2014