S-Dee - Equipment?DForcer wrote:Melodie van Acquittal komt me bekend voor?
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: The Pitcher - Up To No Good (IAH242)
- View the latest post: Hard Driver & Digital Punk - MONSTERS (DWX??)
- View the latest post: Aftershock - Let Go EP
- View the latest post: D-Charged & Serzo - See The Sun Again (DWXxxx)
- View the latest post: Devin Wild - We Desire (SCANxxx)
Moderators
-
SHardtraxx Addict
- 1459 posts member since 2011
- last seen Aug 2013
Running Late?Almighty wrote:Josh & Wesz vallen mij eigenlijk nooit echt tegen
Melodie van Statement komt me btw heel bekend voor naast Sutra
J&W maken mijn dagen altijd weer goed! En ben ik nou de enige die hun kicks heerlijk vind?
-
DHardtraxx Addict
- 1047 posts member since 2011
- last seen Apr 2023
Naar een paar keer luisteren klinken Acquittal en Statement echt heerlijk. Underground Language Was ik sinds HWS al verliefd op
. Goede zet overigens om naar DWX te gaan. En andersom prima producers erbij voor het label.
3 van de sterkste melodieuze platen van de afgelopen tijd en dat allemaal op 1 release van 1 artiest. Very very nice! 
Alle drie wel fijne plaatjes, vooral de melodieën pakken me wel. Alleen die ontzettend lange breaks verpesten het dan weer een beetje.
-
I
Alle 3 fijne plaatjes! Kicks hadden beter (harder) gekund. Mijn favoriet is toch wel statement 
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 11 days ago
Underground Language en Statement zijn redelijke plaatjes, Acquittal steekt er voor mij bovenuit. Heeft imo een betere melo dan de andere 2 tracks. Erger me ook niet echt aan de kicks in die plaat.
Heb tot nu toe alleen het idee dat ik Underground Language wil.. Maar moet nog eens even tijd nemen om die andere twee een paar keer te luisteren.
-
P
Alledrie helemaal mijn ding!
Vooral Acquittal wil ik erg graag een keer live horen. 
Ik snap niet zo goed waarom dit #1 #2 en #3 is op hardstyle.com.....
Denk eerlijk gezegd dat het bijzonder hard tegenvalt.Pidewi wrote:Vooral Acquittal wil ik erg graag een keer live horen.