Djordy van Rijn - Music=Life #1
http://www65.zippyshare.com/v/32893021/file.html
Tracklist:
01. Da Tweekaz - Bomba (In-Phase remix)
02. Adrenalize - Mystical Universe
03. Omegatypez - Dirty style
04. Profite - Split second
05. Geck-E - Soul Train
06. Shockerz - Rise like the Sun
07. Noisecontrollers - Interview
08. Phuture Noize - Echo
Duur: 00:30:41
Grootte: 70,2 MB
Beste HT'ers,
Ik wilde voor vrienden van mij een leuke hardstyle mix maken, en omdat ik het lekkerder vind om in 2 delen te mixen, was dit de eerste helft.
Hierna wilde ik de iets hardere kant van hardstyle laten horen, maar na het terugluisteren van dit deel was ik toch niet tevreden
Dus zet ik dit deel hier maar op hopend op wat feedback zodat ik de volgende keer wel wat meer tevreden mag zijn.
Ik mix niet zo lang, en mix met VDJ (Ja.. VDJ) met een Hercules DJ controller. Geld voor Gear heb ik niet helaas. Vind het gewoon leuk om te doen voor de lol.
Overgang van Mystical universe naar Dirty style ging niet lekker, en van Soul Train naar Rise like the Sun.
Verdere feedback is meer dan welkom!
Groeten.
http://www65.zippyshare.com/v/32893021/file.html
Tracklist:
01. Da Tweekaz - Bomba (In-Phase remix)
02. Adrenalize - Mystical Universe
03. Omegatypez - Dirty style
04. Profite - Split second
05. Geck-E - Soul Train
06. Shockerz - Rise like the Sun
07. Noisecontrollers - Interview
08. Phuture Noize - Echo
Duur: 00:30:41
Grootte: 70,2 MB
Beste HT'ers,
Ik wilde voor vrienden van mij een leuke hardstyle mix maken, en omdat ik het lekkerder vind om in 2 delen te mixen, was dit de eerste helft.
Hierna wilde ik de iets hardere kant van hardstyle laten horen, maar na het terugluisteren van dit deel was ik toch niet tevreden
Dus zet ik dit deel hier maar op hopend op wat feedback zodat ik de volgende keer wel wat meer tevreden mag zijn.
Ik mix niet zo lang, en mix met VDJ (Ja.. VDJ) met een Hercules DJ controller. Geld voor Gear heb ik niet helaas. Vind het gewoon leuk om te doen voor de lol.
Overgang van Mystical universe naar Dirty style ging niet lekker, en van Soul Train naar Rise like the Sun.
Verdere feedback is meer dan welkom!
Groeten.