Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 11:12 

Hardtraxxer

Djordy van Rijn - Music=Life #1
http://www65.zippyshare.com/v/32893021/file.html

Tracklist:
01. Da Tweekaz - Bomba (In-Phase remix)
02. Adrenalize - Mystical Universe
03. Omegatypez - Dirty style
04. Profite - Split second
05. Geck-E - Soul Train
06. Shockerz - Rise like the Sun
07. Noisecontrollers - Interview
08. Phuture Noize - Echo

Duur: 00:30:41
Grootte: 70,2 MB

Beste HT'ers,

Ik wilde voor vrienden van mij een leuke hardstyle mix maken, en omdat ik het lekkerder vind om in 2 delen te mixen, was dit de eerste helft.
Hierna wilde ik de iets hardere kant van hardstyle laten horen, maar na het terugluisteren van dit deel was ik toch niet tevreden ;)
Dus zet ik dit deel hier maar op hopend op wat feedback zodat ik de volgende keer wel wat meer tevreden mag zijn.

Ik mix niet zo lang, en mix met VDJ (Ja.. VDJ) met een Hercules DJ controller. Geld voor Gear heb ik niet helaas. Vind het gewoon leuk om te doen voor de lol.

Overgang van Mystical universe naar Dirty style ging niet lekker, en van Soul Train naar Rise like the Sun.

Verdere feedback is meer dan welkom!

Groeten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 13:17 

Hardtraxxer

yo ga hem eens luistere,
oke eerste tip, begin je set nooit met de intro, begin bij de mid-inrto of bij de break in de climax wan dit klinkt altijd zo amateuristisch.

eerste overgang is wel goed maar kan wel wat strakker, je zit nog in de melo van de eerste plaat dus klnkt beetje abrupt, kan wel maar toch.

de overgang naar dirty style is vrij lang en saai als je het mij vraagt, intro's van 52 seconden kan je op allerei manieren inmixen, bijvoorbeeld bij de break van de outro op play te drukken. maar dit klinkt niet goed hoe je het nu doet.

de overgang naar Profite - Split second ligt off-beat, oefen dit goed. hoe vaker je dit doet, dan wordt het vanzelf een eitje. of misschien als je het niet goed is het aan te raden een andere kop telefoon te kopen.

overgang naar soultrain is goed alleen zou ik de hoge tonen wat lager hebben gezet, je hoort goed wanneer je um erin gooit en dat moet je zo minimaal houden, laten klinken alsof het hoort.
(daarnaast had ik soultrain denk ik wat eerder hebben gezet,om een soort opbouw in je set te creeeren, van zacht naar hard, maar uiteindelijk is dat smaak)

de overgang naar Rise like the Sun is goed, lijkt alsof het hoort en gaat lekker snel door!

overgang naar interview is niet helemaal zuiver, ligt beetje off-beat en de hoge tonen zijn weer heel erg aanwezig, draai die een stukje naar links als je hem erin gooit.
overgang naar echo is wel snel maarwel goed, die plaat beukt ook lekker door dus goeie om mee af te sluiten.

hoop dat je iets aan deze tips hebt, het is opbouwende kritiek dus beschouw het niet als een belediging ;)
verder moet ik je nageven dat je wel een lekkere origineele TL hebt. geen standaard kutplaten :thumbup: dik plus punt

peaceeeeee
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 17:53 

Hardtraxx Veteran

Leuk setje qua tracklist, neem hem mee el zal vd week luisteren! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 21:16 

Hardtraxxer

playerboy7 schreef:
yo ga hem eens luistere,
oke eerste tip, begin je set nooit met de intro, begin bij de mid-inrto of bij de break in de climax wan dit klinkt altijd zo amateuristisch.

eerste overgang is wel goed maar kan wel wat strakker, je zit nog in de melo van de eerste plaat dus klnkt beetje abrupt, kan wel maar toch.

de overgang naar dirty style is vrij lang en saai als je het mij vraagt, intro's van 52 seconden kan je op allerei manieren inmixen, bijvoorbeeld bij de break van de outro op play te drukken. maar dit klinkt niet goed hoe je het nu doet.

de overgang naar Profite - Split second ligt off-beat, oefen dit goed. hoe vaker je dit doet, dan wordt het vanzelf een eitje. of misschien als je het niet goed is het aan te raden een andere kop telefoon te kopen.

overgang naar soultrain is goed alleen zou ik de hoge tonen wat lager hebben gezet, je hoort goed wanneer je um erin gooit en dat moet je zo minimaal houden, laten klinken alsof het hoort.
(daarnaast had ik soultrain denk ik wat eerder hebben gezet,om een soort opbouw in je set te creeeren, van zacht naar hard, maar uiteindelijk is dat smaak)

de overgang naar Rise like the Sun is goed, lijkt alsof het hoort en gaat lekker snel door!

overgang naar interview is niet helemaal zuiver, ligt beetje off-beat en de hoge tonen zijn weer heel erg aanwezig, draai die een stukje naar links als je hem erin gooit.
overgang naar echo is wel snel maarwel goed, die plaat beukt ook lekker door dus goeie om mee af te sluiten.

hoop dat je iets aan deze tips hebt, het is opbouwende kritiek dus beschouw het niet als een belediging ;)
verder moet ik je nageven dat je wel een lekkere origineele TL hebt. geen standaard kutplaten :thumbup: dik plus punt

peaceeeeee

Super bedankt voor de tips, geen zorgen ik zie het niet als een belediging, waardeer het juist enorm dat je de tijd neemt deze te luisteren en daarbij tips geeft waar ik ook echt wat mee kan. Bedankt voor de tips met de hoge tonen, daar had ik nog niet aangedacht.
Verder probeerde ik niet elke overgang hetzelfde te doen, vandaar wat geexpirimenteert, waardoor, naar mijn mening, de mix interessant blijft (Mits ze ook goed lukken).
Was er zelf ook niet echt tevreden over, maar ik waardeer het dat je de tijd nam dit te beoordelen, bedankt! :thumbup:

teupie schreef:
Leuk setje qua tracklist, neem hem mee el zal vd week luisteren! :thumbup:

Bedankt, heb er ook wel even voor gezeten voor de TL idd :P Volgend mixje zal wel weer zo'n lijstje zijn.
Ik hoor het graag man en alvast bedankt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2012 21:18 

Donateur

Je hebt een fantastische avatar, vandaar dat ik 'm ook maar even ben gaan beoordelen. Daarna de feedback van playerboy7 (wtfnickname) gaan lezen en kan niet anders zeggen dat ik me hierbij aansluit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 08:17 

Hardtraxxer

Jur schreef:
Je hebt een fantastische avatar, vandaar dat ik 'm ook maar even ben gaan beoordelen. Daarna de feedback van playerboy7 (wtfnickname) gaan lezen en kan niet anders zeggen dat ik me hierbij aansluit.

haha jatoch? ;)
Bedankt dat je hem even geluistert heb!
Zal wat doen met die kritiek :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 11:29 

Hardtraxxer

Jur schreef:
playerboy7 (wtfnickname)

Godverdomme geile nickname
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2012 09:51 

Hardtraxxer

Iemand anders nog geluistert? :)
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle