Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Ik wist niet of hier een topic voor was, vandaar dit topic.

Een gratis weggegeven screech van Audiofreq via Facebook.
Oh yeah! Last week on Ustream I made a NI Massive Patch for you producers out there! Here it is! Use and abuse!
http://audio-freq.com/downloads/USTREAM_SCREECH_01.zip
B
Hardtraxxer
166 posts member since 2012
last seen Feb 2017
thank you!! :thumbsup: ik heb inderdaad ook ooit een midi-pack van TnT gedownload (first match, alle presets en melo's :D )maar ik weet niet meer op welke website, iig niet op de site van Technoboy,Tuneboy of titanium meer :( zal er nog wel ff naar zoeken en dat delen met de mensen hier :D
B
Hardtraxx Addict
1622 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Ja, er was al een topic voor gratis samples en remix packs van professionele producers. :)
Dus deze kan dan dicht neem ik aan? Moet de link ff in het andere topic worden geplaatst.
B
Hardtraxxer
166 posts member since 2012
last seen Feb 2017
ik kon die andere topic niet vinden :P en aangezien deze topic was geopend door iemand anders zal ik vast niet de enige zijn xd
B
Hardtraxx Addict
1622 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Boelie-beatz wrote:ik kon dat andere topic niet vinden :P en aangezien dit topic was geopend door iemand anders zal ik vast niet de enige zijn xd
Verder kijken dan je neus lang is zou ik zeggen. Er is al een topic voor Remix Packs.
Daar kan je het ook posten toch? Dus als een mod even zou liev zou zijn om dit topic te sluiten ...
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
hsgroningen wrote:
Boelie-beatz wrote:ik kon dat andere topic niet vinden :P en aangezien dit topic was geopend door iemand anders zal ik vast niet de enige zijn xd
Verder kijken dan je neus lang is zou ik zeggen. Er is al een topic voor Remix Packs.
Daar kan je het ook posten toch? Dus als een mod even zou liev zou zijn om dit topic te sluiten ...
ik had even gezocht, maar was hem kwijt. Nu gevonden. Danku!