Ze komt uit Pakistan JurrePommer wrote:Ben niet zo van die indiase shit, dus ik laat deze zitten.
Active topics in Off-Topic
Moderators
Terrorist!mrazura wrote:Ze komt uit Pakistan JurrePommer wrote:Ben niet zo van die indiase shit, dus ik laat deze zitten.
1 pot natmrazura wrote:Ze komt uit Pakistan JurrePommer wrote:Ben niet zo van die indiase shit, dus ik laat deze zitten.
Pommer wrote:Ben niet zo van die indiase shit, dus ik laat deze zitten.
-
J
Voor geen goud dat ik me zaadkoker in een pakistaanse shellder prop.
Nee dus....
Nee dus....
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
Indeed, echt totaal niks voor mij, die uitstraling staat mij nooit aan 
Voor mij ook een hele duidelijke nee..
wees blij dat je niet alleen der ogen ziet

Heeft wel een slim koppie, leuke lach en toch wel aardig eruitziend.
Ben geen racist, dus ik zou haar wel doen
urbandesigner wrote:Heeft wel een slim koppie, leuke lach en toch wel aardig eruitziend.
dus als je haar niet zou doen ben je dus een racist
-
D
jup ik doe haar, knappe dame 
Mwah, sommige reacties spreken boekdelen, nja laat ik het voorzichtig formuleren, het zijn niet de netste uitspraken.The Anim0l wrote:urbandesigner wrote:Heeft wel een slim koppie, leuke lach en toch wel aardig eruitziend.
dus als je haar niet zou doen ben je dus een racist
Mja als niemand haar zou doen, doe ik het alleen zijn er toch net iets meer kapers op de kust.
Tsja... beetje een mannelijke kop lijkt het wel.. Nee bedankt.
-
E
volgende....
En toch klinkt dit niet goed...Randleman wrote:toch genoeg, inc mij, die haar wel zouden doen
+1Randleman wrote:wat op je lijstje staat moet je ook kunnen weg strepen..maarten1410 wrote:En toch klinkt dit niet goed...Randleman wrote:toch genoeg, inc mij, die haar wel zouden doen
van elk continentje er toch maar een paar te hebben gehad
JEFSKIII wrote:Voor geen goud dat ik me zaadkoker in een pakistaanse shellder prop.
OT:
Nee!
Wanneer gaat dat gruwelijk lelijke mokkel weg en komt er iets leuks?
Ik weet niemand.Olijfboompje wrote:Wanneer gaat dat gruwelijk lelijke mokkel weg en komt er iets leuks?
mrazura wrote:Ik weet niemand.Olijfboompje wrote:Wanneer gaat dat gruwelijk lelijke mokkel weg en komt er iets leuks?