Robert heeft een vriendin, hij mag niet meer op andere vrouwen geilenhardcoresjors wrote:Weer een nee stemmer, het moet niet gekker worden!
Active topics in Off-Topic
Moderators
2 nee stemmers, zit er dan ook nog een homo op HT?Chukkels wrote:Robert heeft een vriendin, hij mag niet meer op andere vrouwen geilenhardcoresjors wrote:Weer een nee stemmer, het moet niet gekker worden!
Heb Do 1 keer in het echt gesproken.
Leuke vrouw is dat. Ik zou haar 3 keer doen!
Nee zeggen tegen een dame als deze is gewoon ongezond en daar zal zijn vriendin het vrijwel zeker mee eens zijn.Chukkels wrote:Robert heeft een vriendin, hij mag niet meer op andere vrouwen geilenhardcoresjors wrote:Weer een nee stemmer, het moet niet gekker worden!
Haha ik ookdennis wrote:Heb Do 1 keer in het echt gesproken.Leuke vrouw is dat. Ik zou haar 3 keer doen!
Haar zou ik doen totdat mijn pik blauw gaat zien..
Ben ik de enige die tot nu toe elke keer ja heeft gestemd dan? 
-
N
Hangeugen. Anyway, ja.
Jaaaaa, eindelijk kwaliteit! ik doe ze 
-
D
voor een oudere dame heeft ze behoorlijk goed uiterlijk! ik zou der doen 
And again, waarom twijfelgeval... Natuurlijk doe ik haar. Ik ken trouwens een meisje die supererg op haar lijkt maar dan de 17jarige versie 
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 3 days ago
Owh men! Haar zal ik echt op alle standjes mogelijk pakken, wat vind ik haar een gigantisch lekker wijf zeg... Echt precies mijn type 
-
A
Waarom in godsnaam niet??
-
E
Cougar FTW!
Ja daar pakken we de trukkendoos wel even bij.
Zou ik niet zoveel moeite mee hebben denk ik 
Ik herhaal
Maar waar blijven die moeilijke keuzes nou eigenlijk?Almighty wrote:Waarom in godsnaam niet??
Tja, die zijn er tot nog niet geweest.maarten1410 wrote:Ik herhaalMaar waar blijven die moeilijke keuzes nou eigenlijk?Almighty wrote:Waarom in godsnaam niet??
Elke vrouw was duidelijk een ja of een nee.
Ik had iemand voorgesteld waarvan ik denk dat er verspreide meningen over zijn.
Olijfboompje wrote:Haar zou ik doen totdat mijn pik blauw gaat zien..
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 2 days ago
uhh .... JAAAAHAAA
neen! neen en nog eens NEEEEEEEEEEEEEEEEN!!! wat een lelijk wijf!