Maar voor diegenen die haar nog niet kennen dan? 
Mijn moeder vindt diegene niet interessant genoeg om te leren kennenwrote:Maar voor diegenen die haar nog niet kennen dan?
Mijn moeder vindt diegene niet interessant genoeg om te leren kennenwrote:Maar voor diegenen die haar nog niet kennen dan?
Ik weet wel een zusjewrote:Ja kan wel opzich
Okéy, moeder van Phyllon Gorréwrote:Meeste mensen kennen mijn moeder al, dus ik stem voor een andere moeder.wrote:
Ja kan wel opzich
wrote:Ik weet wel een zusjewrote:Ja kan wel opzich
Ja, ik gaf een mooie suggestie.wrote:Ik weet wel een zusjewrote:Ja kan wel opzich
Ik had der ook al opgezochtwrote:.....
Hahahwrote:Ik had der ook al opgezochtwrote:.....
Mja je zou niet zeggen dat ze familie zijnwrote:Ik had der ook al opgezochtwrote:.....
Hij heeft wel dezelfde blik in zijn ogen als je samen met hem in bad zitwrote:Mja je zou niet zeggen dat ze familie zijnwrote:Ik had der ook al opgezochtwrote:.....
Mwah toen die ochtend dat ze een kater had, leek ze er wel opwrote:Mja je zou niet zeggen dat ze familie zijnwrote:Ik had der ook al opgezochtwrote:.....
Goed om te wetenwrote:Hij heeft wel dezelfde blik in zijn ogen als je samen met hem in bad zit
Dan heb jij mijn penis nog niet in je mond gehadwrote:Goed om te wetenwrote:Hij heeft wel dezelfde blik in zijn ogen als je samen met hem in bad zitMaare julie maken allemaal geen kans bij zn zusje want ze valt op negers.
Mooiboywrote:![]()
Waar blijft de broer?
Dat is helemaal correct nigga.wrote:Dan heb jij mijn penis nog niet in je mond gehadwrote:Goed om te wetenwrote:Hij heeft wel dezelfde blik in zijn ogen als je samen met hem in bad zitMaare julie maken allemaal geen kans bij zn zusje want ze valt op negers.
Als die je huig kietelt, dan besef je.wrote:
Dat is helemaal correct nigga.