Maar voor diegenen die haar nog niet kennen dan? 
Mijn moeder vindt diegene niet interessant genoeg om te leren kennenEl Mare wrote:Maar voor diegenen die haar nog niet kennen dan?
Mijn moeder vindt diegene niet interessant genoeg om te leren kennenEl Mare wrote:Maar voor diegenen die haar nog niet kennen dan?
Ik weet wel een zusjeroberttt wrote:Ja kan wel opzich
Okéy, moeder van Phyllon GorréOlijfboompje wrote:Meeste mensen kennen mijn moeder al, dus ik stem voor een andere moeder.roberttt wrote:
Ja kan wel opzich
mrazura wrote:Ik weet wel een zusjeroberttt wrote:Ja kan wel opzich
Ja, ik gaf een mooie suggestie.mrazura wrote:Ik weet wel een zusjeroberttt wrote:Ja kan wel opzich
Ik had der ook al opgezochtroberttt wrote:.....
HahahOlijfboompje wrote:Ik had der ook al opgezochtroberttt wrote:.....
Mja je zou niet zeggen dat ze familie zijnOlijfboompje wrote:Ik had der ook al opgezochtroberttt wrote:.....
Hij heeft wel dezelfde blik in zijn ogen als je samen met hem in bad zitmrazura wrote:Mja je zou niet zeggen dat ze familie zijnOlijfboompje wrote:Ik had der ook al opgezochtroberttt wrote:.....
Mwah toen die ochtend dat ze een kater had, leek ze er wel opmrazura wrote:Mja je zou niet zeggen dat ze familie zijnOlijfboompje wrote:Ik had der ook al opgezochtroberttt wrote:.....
Goed om te wetenOlijfboompje wrote:Hij heeft wel dezelfde blik in zijn ogen als je samen met hem in bad zit
Dan heb jij mijn penis nog niet in je mond gehadmrazura wrote:Goed om te wetenOlijfboompje wrote:Hij heeft wel dezelfde blik in zijn ogen als je samen met hem in bad zitMaare julie maken allemaal geen kans bij zn zusje want ze valt op negers.
Olijfboompje wrote:![]()
Waar blijft de broer?
MooiboyOlijfboompje wrote:![]()
Waar blijft de broer?
Dat is helemaal correct nigga.Olijfboompje wrote:Dan heb jij mijn penis nog niet in je mond gehadmrazura wrote:Goed om te wetenOlijfboompje wrote:Hij heeft wel dezelfde blik in zijn ogen als je samen met hem in bad zitMaare julie maken allemaal geen kans bij zn zusje want ze valt op negers.
Als die je huig kietelt, dan besef je.mrazura wrote:
Dat is helemaal correct nigga.
Gatverdammemarsiascout wrote:Die kont van Gostosa