I WON!
met moeite
met moeite
Je hoeft er ook niet mee te trouwen_theon_ wrote:Naaah, vind het een iets te "gemaakt" gezicht.
Voor de rest wel oke
Ik geloof hier echt werkelijk waar helemaal niks van. Smaak of niet, zo'n wijf pak je. Jij gaat mij niet vertellen dat als er zo'n iemand langs loopt dat je zoiets hebt van.. blegh!El Mare wrote:Prima.
Dat volhouden is een onmenselijke prestatie
Je hebt me net anders aardig wat informatie gegeven daarover. Vertel eens, wat vind je wel mooi?El Mare wrote:Owjawel, jij kunt mij niet vertellen, wanneer ik tevreden ben of niet
Troller, zeker dat je haar wel zou doen.Olijfboompje wrote:Nee, dankje.
Nee, der bakkus zit vol met make up.mrazura wrote:Troller, zeker dat je haar wel zou doen.Olijfboompje wrote:Nee, dankje.
QFT!!Olijfboompje wrote:Nee, der bakkus zit vol met make up.mrazura wrote:Troller, zeker dat je haar wel zou doen.Olijfboompje wrote:Nee, dankje.
Ik vind zo'n moedervlek gruwelijk lelijk en ze heeft iets wat mij afstoot.
Vind jij maar eens een vriendin zonder een bakkus vol make-up dan. Zijn zeer zeldzaam.Olijfboompje wrote:Nee, der bakkus zit vol met make up.mrazura wrote:Troller, zeker dat je haar wel zou doen.Olijfboompje wrote:Nee, dankje.
Ik kan iig wat hem betreft zeggen dat hij die al heeft gevondenMol wrote:Vind jij maar eens een vriendin zonder een bakkus vol make-up dan. Zijn zeer zeldzaam.Olijfboompje wrote:Nee, der bakkus zit vol met make up.