nielstil wrote:Ducktape over der bakkes en helemaal kapot doen
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Cocaïne blowjobKSwoosh wrote:coke lijntjes? mooie extra!
Ik heb nee gezegd omdat haar hoofd me irriteert, ze nogal irritant praat en ze gewoon een irritatiemomentje is
.
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
Ik ben niet zo kieskeurig meer eigenlijk..
Ook haar zo ik flink hard geven.
Ook haar zo ik flink hard geven.
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
ja.. waarom niet? 
-
A
Jup, ook een nee van mijn kantCruelty wrote:Case Dj wrote:wat een grafkop![]()
Als ze maar niet gaat praten heb ik er geen problemen mee hoor 
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
Hoogst waarschijnlijk wel 
Ja, ik zou er zelfs een coke-lijntje vanaf nemen als ik haar mocht doen!
Chukkels wrote:Ja, ik zou er zelfs een coke-lijntje vanaf nemen als ik haar mocht doen!
Tussen dr ( . Y . ) ? of iets onder de onderbuik
Joh dat meen je nietChukkels wrote:Ja, ik zou er zelfs een coke-lijntje vanaf nemen als ik haar mocht doen!
Oke we hebben officieel 8 fags op hardtraxx
Erger vind ik nog dat het overgrote deel het niet erg vindt dat ze coke snuiftPommer wrote:Oke we hebben officieel 8 fags op hardtraxx
Care, merk je niks van tijdens het sexen (of ze moet het toevallig net daarvoor of tijdens gedaan hebbenmrazura wrote:Erger vind ik nog dat het overgrote deel het niet erg vindt dat ze coke snuiftPommer wrote:Oke we hebben officieel 8 fags op hardtraxx
Het is het zou je dr doen topic, niet het zou je er een relatie mee nemen topicmrazura wrote:Erger vind ik nog dat het overgrote deel het niet erg vindt dat ze coke snuiftPommer wrote:Oke we hebben officieel 8 fags op hardtraxx
Nou ik zou het serieus niet doen. Die zijn zo labiel als wat vaak. Voor je heet weet prikt ze een condoom lek zodat alimentatie kan betalen voor de rest van je leven of loopt ze met een mes achter je aan in een ruzieXtD wrote:Het is het zou je dr doen topic, niet het zou je er een relatie mee nemen topicmrazura wrote:Erger vind ik nog dat het overgrote deel het niet erg vindt dat ze coke snuiftPommer wrote:Oke we hebben officieel 8 fags op hardtraxxKeertje overheen kan wel toch, daar hoeft ze van mij niet mee stoppen dan.
Ik weet dit zijn wel de uitersten maar ik heb daar toch een angst voor
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 3 hours ago
Tape op d'r bakkes en dan flink hard doen 
Zo opgelost geef haar een lijntje drop haar bij 1 of andere grote neger die net uit de gevangenis komt.mrazura wrote:Nou ik zou het serieus niet doen. Die zijn zo labiel als wat vaak. Voor je heet weet prikt ze een condoom lek zodat alimentatie kan betalen voor de rest van je leven of loopt ze met een mes achter je aan in een ruzieXtD wrote:Het is het zou je dr doen topic, niet het zou je er een relatie mee nemen topicmrazura wrote: Erger vind ik nog dat het overgrote deel het niet erg vindt dat ze coke snuiftKeertje overheen kan wel toch, daar hoeft ze van mij niet mee stoppen dan.
![]()
En die zien we nooit meer terug
zolang jij het kind niet erkent hoef je niks te betalen volgens mijmrazura wrote:
Nou ik zou het serieus niet doen. Die zijn zo labiel als wat vaak. Voor je heet weet prikt ze een condoom lek zodat alimentatie kan betalen voor de rest van je leven of loopt ze met een mes achter je aan in een ruzie![]()
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
Kom op mensen een crack/cokewhore gratis is toch gewoon geniaal? 
Ja ofc.
Kwam haar vorig jaar op defqon nog wel tegen
Kwam haar vorig jaar op defqon nog wel tegen
uhh.. neeOx_Ite wrote:Kom op mensen een crack/cokewhore gratis is toch gewoon geniaal?