ja tuurlijk no problem 
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Volgas
Ik vind dit nou juist een vrouw met een geweldig lichaam. Niet zo vel over been, heerlijke vormenmrazura wrote:Zo spectaculair is haar lichaam anders ook niet.Grozny wrote:Ik vind het zo'n ongelooflijk debiel wijf dat ik het niet zou doen. Don't care wat voor lichaam ze heeft.
Erger me kapot aan dat mens, bah.
Dus ja, zeer zeker
-
DHardtraxxer
- 453 posts member since 2011
Ze staat er al klaar voor, kende um zo in steken

Kword een beetje misselijk van al dat Brabantse geschrift.
OT: Kate Perry, doen, 100%
Zo 1 moet je eens proberen, om met je lul tussen der tieten haar neusgaten in te schieten..
Ja dus!
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Hoezo? je kan het toch zonder moeite lezenmr_vertigo wrote:Kword een beetje misselijk van al dat Brabantse geschrift.
Nee. 't Kost me wel extra moeite en vind het gewoon een vreselijk taaltje. Straks zitten we hier allemaal in ons eigen dialect/accent (als je die hebt) te lullen... Richt daar maar een brabo topic voor op ofzoWout1997 wrote:Hoezo? je kan het toch zonder moeite lezenmr_vertigo wrote:Kword een beetje misselijk van al dat Brabantse geschrift.
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Tjaa.. ik snap het eigenlijk ook wel ik woon in Zuid-Gelderland ik kan Brabants & Limburgs makkelijk verstaan.mr_vertigo wrote:Nee. 't Kost me wel extra moeite en vind het gewoon een vreselijk taaltje. Straks zitten we hier allemaal in ons eigen dialect/accent (als je die hebt) te lullen... Richt daar maar een brabo topic voor op ofzoWout1997 wrote:Hoezo? je kan het toch zonder moeite lezenmr_vertigo wrote:Kword een beetje misselijk van al dat Brabantse geschrift.
Maar als je uit het noorden of westen komt kan dat bijhoorlijk kut zijn
-
DHardtraxxer
- 453 posts member since 2011
Brabanders gefeliciteerd. Brabants is het meest sexy accent. Dat blijkt uit onderzoek van Parship.mr_vertigo wrote:Nee. 't Kost me wel extra moeite en vind het gewoon een vreselijk taaltje. Straks zitten we hier allemaal in ons eigen dialect/accent (als je die hebt) te lullen... Richt daar maar een brabo topic voor op ofzoWout1997 wrote:Hoezo? je kan het toch zonder moeite lezenmr_vertigo wrote:Kword een beetje misselijk van al dat Brabantse geschrift.
Er gaat niets boven een zachte 'g'. Een Brabander die praat en goed met z'n g's strooit, is onweerstaanbaar. Dat blijkt uit onderzoek van datingsite Parship.
http://www.rtl.nl/components/actueel/ed ... accent.xml
-
G
KEIHARD!
haha inderdaad. volgensmij zijn de brabanders hier in de meerderheid.Cruelty wrote:Nu word ie gevaarlijkmr_vertigo wrote: Nee. 't Kost me wel extra moeite en vind het gewoon een vreselijk taaltje. Straks zitten we hier allemaal in ons eigen dialect/accent (als je die hebt) te lullen... Richt daar maar een brabo topic voor op ofzo
-
A
PreciesKSwoosh wrote:KEIHARD!
Snap echt niet wat er zo lekker aan haar is 
wie weet! ik ben er iig geen...RobertV wrote:haha inderdaad. volgensmij zijn de brabanders hier in de meerderheid.Cruelty wrote:Nu word ie gevaarlijkmr_vertigo wrote: Nee. 't Kost me wel extra moeite en vind het gewoon een vreselijk taaltje. Straks zitten we hier allemaal in ons eigen dialect/accent (als je die hebt) te lullen... Richt daar maar een brabo topic voor op ofzo
er zijn vast betere pics te vinden van haar:P
maar ja ik zou der doen en hard ook
maar ja ik zou der doen en hard ook
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
Ga ik mee akkoordGrozny wrote:Snap echt niet wat er zo lekker aan haar is
Dit :oPommer wrote:Ik dacht dat er Katy Perry stond
Nu is het helemaal een jaDanny H wrote: