Volgens mij is ze een trap..
Teknizion wrote:Volgens mij is ze een trap..
Teknizion wrote:Volgens mij is ze een trap..
PENNYXtD wrote:Kaley Cuoco! Of is dat een te duidelijke ja?
Zo boeiend is ze toch niet, er zijn zelfs mensen die nee zeggen tegen Kate Upton, mij verbaast niets meerProject 141 wrote:Dan kun je de poll net zo goed maar 1 antwoord geventwilightforce wrote:Doe maar Korsakoff
Alleen deze twee reacties zijn al reden genoeg om Korsakoff als poll te doenXtD wrote:Zo boeiend is ze toch niet, er zijn zelfs mensen die nee zeggen tegen Kate Upton, mij verbaast niets meerProject 141 wrote:Dan kun je de poll net zo goed maar 1 antwoord geventwilightforce wrote:Doe maar Korsakoff
Gewoon nakken terwijl je op de dansvloer staat. Misschien staan er nu wel hele rijen bij de wc.Pommer wrote:Korsakoff draait morgen hier in de plaatselijke tent, zal d'r nog eens even goed observeren
Teknizion wrote:Doe mij maar Dailucia..
Gewoon allemaal doen. Hoppatee, Korsakoff, Day-Mar, Gostosa, Dailucia, Deetox, Anagenetic, Vyolet en dinges tegelijksjobie wrote:Teknizion wrote:Doe mij maar Dailucia..
Zodan, jij hebt er zin in ofnie?urbandesigner wrote:Gewoon allemaal doen. Hoppatee, Korsakoff, Day-Mar, Gostosa, Dailucia, Deetox, Anagenetic, Vyolet en dinges tegelijksjobie wrote:Teknizion wrote:Doe mij maar Dailucia..
Dan die erbij ipv Day-MarProject 141 wrote:Anime is trouwens ook helemaal geen slecht bienske