Volgens mij is ze een trap..
wrote:Volgens mij is ze een trap..
wrote:Volgens mij is ze een trap..
PENNYwrote:Kaley Cuoco! Of is dat een te duidelijke ja?
Zo boeiend is ze toch niet, er zijn zelfs mensen die nee zeggen tegen Kate Upton, mij verbaast niets meerwrote:Dan kun je de poll net zo goed maar 1 antwoord gevenwrote:Doe maar Korsakoff
Alleen deze twee reacties zijn al reden genoeg om Korsakoff als poll te doenwrote:Zo boeiend is ze toch niet, er zijn zelfs mensen die nee zeggen tegen Kate Upton, mij verbaast niets meerwrote:Dan kun je de poll net zo goed maar 1 antwoord gevenwrote:Doe maar Korsakoff
Gewoon nakken terwijl je op de dansvloer staat. Misschien staan er nu wel hele rijen bij de wc.wrote:Korsakoff draait morgen hier in de plaatselijke tent, zal d'r nog eens even goed observeren
Gewoon allemaal doen. Hoppatee, Korsakoff, Day-Mar, Gostosa, Dailucia, Deetox, Anagenetic, Vyolet en dinges tegelijkwrote:wrote:Doe mij maar Dailucia..
Zodan, jij hebt er zin in ofnie?wrote:Gewoon allemaal doen. Hoppatee, Korsakoff, Day-Mar, Gostosa, Dailucia, Deetox, Anagenetic, Vyolet en dinges tegelijkwrote:wrote:Doe mij maar Dailucia..
Dan die erbij ipv Day-Marwrote:Anime is trouwens ook helemaal geen slecht bienske