Wat dan? Wegsturen?nielstil wrote:Nopesjobie wrote:Zou je haar doen als ze klaar lag in je bed?nielstil wrote:Zou ze niet doen. Moet teveel make-up voordat ze er goed uitziet
Active topics in Off-Topic
Moderators
Vragen wat ze in mijn bed doet. Lijkt me inbraaksjobie wrote: Wat dan? Wegsturen?
Hm, oke!nielstil wrote:Vragen wat ze in mijn bed doet. Lijkt me inbraaksjobie wrote: Wat dan? Wegsturen?
kzou der dan gruwelijk hard straffen om der gewoon hard te nemen en dan vragen of ze volgende week weer komt inbrekennielstil wrote:Vragen wat ze in mijn bed doet. Lijkt me inbraaksjobie wrote: Wat dan? Wegsturen?
Joa,
Maar wat een graffoto die eerste
Maar die daaronderD-Nemacyst wrote:Joa,
Pommer wrote:Zak over dr hoofd en goan
Ja zoude we geen nee tegen zeggen
Maar what is up met die 3e foto.. rechterbil weg gephotoshopt ofzo :')
D-Nemacyst wrote:Joa,
Der is wel meer gephotoshopt. Als je veel bent afgevallen moet je sowieso wel iets van rimpels op je billen hebbenWesz91 wrote:Ja zoude we geen nee tegen zeggen![]()
Nee bedankt, ik heb haar een tijdje terug nog zien optreden en zo'n mooi figuur als op die foto's heeft ze echt niet, en ze is gewoon echt niet knap
Daarnaast vind ik het echt een dom wicht.
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 3 days ago
Ja, maar dit doe ik alleen om steun te betuigen aan mijn held Jan Smit.
ik heb zo iets van, ach ja jongens, waarom niet 
-
D
jup wht not? 
Ja, bij die laatste 3 foto's wel, maar heb haar een aantal keer in beeld gezien dat het toch wel een groot twijfel geval is 
Uuuhm., Nou ik zit te twijfelen. Als het er op aankomt zou ik haar wel doen!
-
E
Volgende!