Jazeker wel.
Active topics in Off-Topic
Moderators
RobertV wrote:als je hier nee tegen zegt ben je gay
Project 141 wrote:Of je hebt gewoon een heel andere smaak
Hoofdcoach wrote:Almighty wrote:maarten1410 wrote:En weer 2 nee
al 3 inmiddels.
Hoofdcoach wrote:Almighty wrote:maarten1410 wrote:En weer 2 nee

De nee stemmers spelen graag hard to get en zitten op zaterdagavond op de bank met de hond.
mrazura wrote:De nee stemmers spelen graag hard to get en zitten op zaterdagavond op de bank met HUN HAND.
handsok in de vorm van een hondhardcoresjors wrote:mrazura wrote:De nee stemmers spelen graag hard to get en zitten op zaterdagavond op de bank met HUN HAND.
Denk het wel.
Last edited by Draidy on 20 Dec 2011 20:25, edited 1 time in total.
mrazura wrote:De nee stemmers spelen graag hard to get en zitten op zaterdagavond op de bank met de hond en krijgen nog kusjes van hun moeder voor het slapen gaan.
Denk het niet... Wanneer beslis je dan of je het wel of niet zou doen?Draidy wrote:Denk het niet.
"Ja leg je kleren daar maar neer, ga maar liggen, nee beetje liever lachen, ja... euh, nee toch maar niet"
Last edited by maarten1410 on 20 Dec 2011 20:12, edited 1 time in total.
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 3 days ago
Nope 
Goed punt.maarten1410 wrote:mrazura wrote:De nee stemmers spelen graag hard to get en zitten op zaterdagavond op de bank met de hond en krijgen nog kusjes van hun moeder voor het slapen gaan.Denk het niet... Waarneer beslis je dan of je het wel of niet zou doen?Draidy wrote:Denk het niet.
"Ja leg je kleren daar maar neer, ga maar liggen, nee beetje liever lachen, ja... euh, nee toch maar niet"
Stel: ze zou naar mij toekomen en zeggen: wil je neuken, zoja, kom dan nu maar mee. Dan zou ik ja zeggen.
Oeps, scherp en aangepast!El Mare wrote:Waarneer?Sorry ben beetje in de mierenneukmode.
Dat is dus gewoon een ja hahahaDraidy wrote:Goed punt.maarten1410 wrote:Denk het niet... Waarneer beslis je dan of je het wel of niet zou doen?Draidy wrote:Denk het niet.
Stel: ze zou naar mij toekomen en zeggen: wil je neuken, zoja, kom dan nu maar mee. Dan zou ik ja zeggen.
Daar ben ik ook voor gegaan 
EDIT: Oh nu zie ik het pas. zij eerst denk het niet. bedoel natuurlijk: denk het wel -> ja
EDIT: Oh nu zie ik het pas. zij eerst denk het niet. bedoel natuurlijk: denk het wel -> ja
Last edited by Draidy on 20 Dec 2011 20:25, edited 1 time in total.
Goed zo.
Nog 5 stuks om te bekeren.
Nog 5 stuks om te bekeren.
-
E
Volgende: Amy Schumer.

De Amerikaanse Monique Smit.. ik weet het niet hoor
-
D
jup 
1 keer in het echt gezien. Wow wat een lekkere vrouw is dat zeg. Dus een volle 100% ja
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
biscuit wrote:Volgende: Amy Schumer.