Zjwame hahaEconz wrote:Swalmen (Roermond-Noord),Limburg,NL
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
moet ik me nu aangesproken voelenOxbow wrote:ik weet waar sidespinnars woont
nee hoor ik bedoel er niks mee 
hebben jullie trouwens ook zo'n glazen bol thuis om de toekomst in te zien?
onee ik zou er mee ophouden
hebben jullie trouwens ook zo'n glazen bol thuis om de toekomst in te zien?
onee ik zou er mee ophouden
Last edited by Oxbow on 12 Nov 2010 16:02, edited 1 time in total.
Is dit een bedreiging? Begrijp ik best hoor!

Niet echt in het centrum maar in Breda noord, was tenminste nog iets vrij ten tijde dat ik naar Breda ging. Maar niet in de criminele gedeelte hoor. Het enige "criminele" wat ik daar heb meegemaakt was een wietplantage althans, afgelopen dinsdag hebben ze de wiet daar gevonden (wel precies boven ons appartement dat wel).KSwoosh wrote:dr loopt hier idd veel schoons rondPythonmaniac wrote:O dat dorp met al die kerken. :pDaveytl wrote:Aalten- Gelderland.
Tegen de Duitse grens aan. Veel hardstylelovers hier
Zelf woon ik volgens officiele papieren in Breda (student) maar ben nog geregeld in Terborg te vinden. Ook tegen de duitse grens aan, ze noemen me in breda ook wel eens duitser. Maar woonplaats, doe maar breda dan maak ik mssn nog kans bij de meiden, als je uit Terborg komt kan je nooit veel zijn. :p
waar zit je op kamers dan?
-
E
zeker! in tijden van het carnaval woon ik ien rooij!hdhessel wrote:Zjwame hahaEconz wrote:Swalmen (Roermond-Noord),Limburg,NL
-
RHardtraxxer
- 58 posts member since 2010
- last seen Nov 2025
Ik ien de Hei! Mar ik vier het wel ien Rooij:Dbiscuit wrote:zeker! in tijden van het carnaval woon ik ien rooij!hdhessel wrote:Zjwame hahaEconz wrote:Swalmen (Roermond-Noord),Limburg,NL
idd essen in belgieKryptica wrote:Ja ik weet het, daarom zei ik dat hij in Essen in België woont
hier wonen ook wel wat hardstyle lovers
[quote="Robbie"biscuit"hdhessel"]
zeker! in tijden van het carnaval woon ik ien rooij!
Ik ien de Hei! Mar ik vier het wel ien Rooij:D[/quote]
omg,veur mich geine carnaval....
Zjwame hahaEconz wrote:Swalmen (Roermond-Noord),Limburg,NL
zeker! in tijden van het carnaval woon ik ien rooij!
Ik ien de Hei! Mar ik vier het wel ien Rooij:D[/quote]
omg,veur mich geine carnaval....
Bilzen, klein stadje in Belgisch Limburg, een 15km van Maastricht af.
volgend jaar dus maar een afterparty bij jou thuisVik wrote:Jazeker!Almighty wrote:Hehe, elk jaar in augustus rollend naar huis zeker?Vik wrote:Hilvarenbeek!Super chill haha!
Argh nu sta ik in Aalst in Gelderland geplaatst
. Ik zei toch echt Noord-Brabant. 
Hulst,Zeeland,Nederland
Eerste Zeeuw zo te zien op het kaartje!
Gewoon verder niemand uit Zeeland.. wtf is Zeeland dan echt zo dood.
Eerste Zeeuw zo te zien op het kaartje!
yep noem mij eens iets positiefs aan zeeland wat niet met natuur kunst en cultuur te maken heeft93Wesley93 wrote:Hulst,Zeeland,Nederland
Eerste Zeeuw zo te zien op het kaartje!Gewoon verder niemand uit Zeeland.. wtf is Zeeland dan echt zo dood.
Ja al die kerken in zo'n klein dorpje jaPythonmaniac wrote:O dat dorp met al die kerken. :pDaveytl wrote:Aalten- Gelderland.
Tegen de Duitse grens aan. Veel hardstylelovers hier
Zelf woon ik volgens officiele papieren in Breda (student) maar ben nog geregeld in Terborg te vinden. Ook tegen de duitse grens aan, ze noemen me in breda ook wel eens duitser. Maar woonplaats, doe maar breda dan maak ik mssn nog kans bij de meiden, als je uit Terborg komt kan je nooit veel zijn. :p
Haha, hier moest ik serieus lang over nadenken.. Renesse? De zuip-en feest vakantie voor jongeren blijkbaar.djpatt wrote:yep noem mij eens iets positiefs aan zeeland wat niet met natuur kunst en cultuur te maken heeft93Wesley93 wrote:Hulst,Zeeland,Nederland
Eerste Zeeuw zo te zien op het kaartje!Gewoon verder niemand uit Zeeland.. wtf is Zeeland dan echt zo dood.
Er zit er eentje in mijn klas die van daar komtHARDSTYLE_XD_tbse wrote:idd essen in belgieKryptica wrote:Ja ik weet het, daarom zei ik dat hij in Essen in België woont![]()
hier wonen ook wel wat hardstyle lovers
Oepzz. Aangepast.Josh-T wrote:Argh nu sta ik in Aalst in Gelderland geplaatst. Ik zei toch echt Noord-Brabant.
En geüpdate.
Pete wrote:Pete - Aalten (Gelderland)
Maurik, Gelderland 
Niemand in de buurt
Niemand in de buurt