Nog meer aanmeldingen voordat ik me weer een ongeluk update?
Ja! Ik oude wetering zuid holland, boven leiden ligt het haha
Had het al een keer gemeld, maar kon me nog niet vinden!
Lachen, m'n vriendin woont daarzo ergens.Hardstyle_Ambassador wrote:Yeaaah De Bennekel in Ehv.
haha, zou zomaar is kunnenPNXRMX wrote:Lachen, m'n vriendin woont daarzo ergens.Hardstyle_Ambassador wrote:Yeaaah De Bennekel in Ehv.
ik kom dan morgen even op de koffie!wootum wrote:Helmond, dichtbij eindhoven.
zit morgen hele dag in ehv te niksen:P Welke opleiding doe je?biscuit wrote:ik kom dan morgen even op de koffie!wootum wrote:Helmond, dichtbij eindhoven.
ben morgen toch op het ter aa college niksen
wootum wrote:zit morgen hele dag in ehv te niksen:P Welke opleiding doe je?biscuit wrote:ik kom dan morgen even op de koffie!wootum wrote:Helmond, dichtbij eindhoven.
ben morgen toch op het ter aa college niksen
Geen zin om dat in opleidingstopic te gaan zoeken
Waar in Emmen dan? (welke wijk)Edwinn wrote:Emmen, Drenthe, Nederland.
daar is m'n oom volgens mij burgemeester vanbrigadier92 wrote:Dongen (Noord brabant)
ligt bij tilburg
Biest-houtakker aanwezigbrigadier92 wrote:Dongen (Noord brabant)
ligt bij tilburg
Nee, Gestel is van Gemonde, Den dungen & BerlicumJP Hardstyle wrote:daar is m'n oom volgens mij burgemeester vanbrigadier92 wrote:Dongen (Noord brabant)
ligt bij tilburg![]()
is dat dezelfde gemeente als sint-michelsgestel?
Oke dan is ie daar burgemeester vanHardstyle_Ambassador wrote:Nee, Gestel is van Gemonde, Den dungen & BerlicumJP Hardstyle wrote:daar is m'n oom volgens mij burgemeester vanbrigadier92 wrote:Dongen (Noord brabant)
ligt bij tilburg![]()
Dongen is een eigen gemeente en wordt door een vrouw geregeerdJP Hardstyle wrote:daar is m'n oom volgens mij burgemeester vanbrigadier92 wrote:Dongen (Noord brabant)
ligt bij tilburg![]()
Jup, mn vriendin woont in gestel. Alleen maar dikke huizen daar enzo.brigadier92 wrote:Dongen is een eigen gemeente en wordt door een vrouw geregeerdJP Hardstyle wrote:daar is m'n oom volgens mij burgemeester vanbrigadier92 wrote:Dongen (Noord brabant)
ligt bij tilburg![]()
maar gestel is toch echt zo'n kakdorp(veel kakkers/poen)?
Dierdonk jonge..wootum wrote:Helmond, dichtbij eindhoven.