Steffnov wrote:Maakt zijn eerste goal in 2 seizoenen...Nerazzurro93 wrote:Geweldige spits
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
Nog grappiger is dat het nu 3-4 voor Atalanta staatpatrickjeb wrote:Steffnov wrote:Maakt zijn eerste goal in 2 seizoenen...Nerazzurro93 wrote:Geweldige spits
Nerazzurro93 wrote:Oh dat zegt mij niet zoveel.Steffnov wrote:Maakt zijn eerste goal in 2 seizoenen...Nerazzurro93 wrote:Tommaso Rocchi zojuist zijn 100e Serie A goal scoorde. Hij zorgt voor de 1-0 voor Inter tegen Atalanta! Geweldige spits. Een van de betere van het moment.
-
G
Nerazzurro93 wrote:Geweldige spits
FlauwKSwoosh wrote:Nerazzurro93 wrote:Geweldige spits
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Dus jij bent Heavy Elementary? Klonk vet man!lexjuhh wrote:Een van mijn laatste producties zit in de Qult Show van Geck-e! Hij heet Bolt, check hem vanaf +/- 18:11
View on SoundCloud
idd, lekker plaatje!bRt_ wrote:Dus jij bent Heavy Elementary? Klonk vet man!lexjuhh wrote:Een van mijn laatste producties zit in de Qult Show van Geck-e! Hij heet Bolt, check hem vanaf +/- 18:11
View on SoundCloud
-
BArtiest
- 305 posts member since 2011
- last seen Mar 2025
Thx!
Ben 1/2 deel van Heavy Elementary (draai samen met een vriend) maar ben verantwoordelijk voor vrijwel alle producties
Ben 1/2 deel van Heavy Elementary (draai samen met een vriend) maar ben verantwoordelijk voor vrijwel alle producties
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 6 days ago
Geck-e is Geck-o's 'softere' alias toch? Ik had zijn stem anders verwacht 
Geck-o = HardstyleNijidik wrote:Geck-e is Geck-o's 'softere' alias toch? Ik had zijn stem anders verwacht
Geck-e = Experimental/hardtrance.
-
NHardtraxx Addict
- last seen 6 days ago
Ik dacht dat hij sneller praatte, of ik herinner me de interviews verkeerdThepump wrote:Geck-o = HardstyleNijidik wrote:Geck-e is Geck-o's 'softere' alias toch? Ik had zijn stem anders verwacht
Nijidik wrote:Ik dacht dat hij sneller praatte, of ik herinner me de interviews verkeerdThepump wrote:Geck-o = HardstyleNijidik wrote:Geck-e is Geck-o's 'softere' alias toch? Ik had zijn stem anders verwacht
Geck-o en Geck-e zijn gewoon een persoon hoor. Of waar heb je het over?
-
NHardtraxx Addict
- last seen 6 days ago
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Gedaan.Project 141 wrote:Project 141 wrote:Zou ik jullie om een gunst mogen vragen en vragen of jullie deze enquete in willen vullen?Duurt 5 minuutjes, en op het eind even aangeven dat jullie hem voor mij (Stijn) hebben ingevuld... Gratis kusjes voor degene die hem invult
![]()
http://www.thesistools.com/web/?id=332124
Spamheb er nog 5 nodig
-
CHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2026
Ah vandaar. Maar jij zit toch niet meer in t eerste jaar? De meeste nietsnutten zullen toch onderhand wel gefilterd zijn? 
Ik zit tweede jaar en ik kan deze stelling weerleggen. Zit nu in een groepje waar er eentje echt 0,0 uitvoert. Morgen maar even bekvechten...chicken wrote:Ah vandaar. Maar jij zit toch niet meer in t eerste jaar? De meeste nietsnutten zullen toch onderhand wel gefilterd zijn?
Wow! Afrojack is doing a collaboration with the legendery Sting from The Police! Seriously, a huge step for this scene!

-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Wut 
Ja erg vreemd inderdaad, ben heel benieuwd
-
SHardtraxxer
- 689 posts member since 2009
- last seen Apr 2017
Ik zit in jaar drie en de rotte appels zijn er nog steeds niet uitgefilterd. Twee ervan kunnen zelfs geen proper Nederlands, waardoor wij al hun werk moeten nakijken. Eentje er van woont pas sinds haar 15de in Nederland en andere is dyslectisch. Zit je danProject 141 wrote:Inderdaad, meesten zijn gefilterd, niet allemaalZenda wrote:Ik zit tweede jaar en ik kan deze stelling weerleggen. Zit nu in een groepje waar er eentje echt 0,0 uitvoert. Morgen maar even bekvechten...chicken wrote:Ah vandaar. Maar jij zit toch niet meer in t eerste jaar? De meeste nietsnutten zullen toch onderhand wel gefilterd zijn?
hij heeft weer een nieuwe, tering he

-
G
kan echt niedt iddProject 141 wrote:Ja dat is vrij lullig, maar die hebben ten minste nog een excuus. Ik ken mensen die gewoon nog steeds voluit dt-fouten maken, slechte zinsopbouw, en gewoon geen inzet.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Had ik ook stoer mee gedaanCruelty wrote:wat een patsertje
-
CHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2026
En dat terwijl ie al heeft bewezen dat ie niet achter het stuur hoort.teupie wrote:hij heeft weer een nieuwe, tering he
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Even voor de duidelijkheid het was niet Afrojack zelf wie die Ferrari in de prak reed héchicken wrote:En dat terwijl ie al heeft bewezen dat ie niet achter het stuur hoort.teupie wrote:hij heeft weer een nieuwe, tering he