zonde van de spelcomputer die erin zat....
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
E
pittig ja, iets van 135.000 was ie geloof ik?
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 7 days ago
Schijnt dat hij weer met Gostosa op Freshtival waspatrickjeb wrote: de vriendin van Heady
-
A
160.000 dacht ikteupie wrote:pittig ja, iets van 135.000 was ie geloof ik?
edit, €163.250,- dus
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Da's pech auto weg.
Echt niet zoveel geld dat hij dit makkelijk kan missen.Socializerz wrote:die gozert heb toch geld zat
-
CHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2026
Als er drank in het spel is betaalt de verzekering niet uit. 
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Dat is knap lullig, Maar met dat monster hou je je ook niet snel aan de snelheidHeadhunterz Facebook wrote:Just received the news that my car crashed. Noone got hurt, thats what matters. Life will keep on challenging you, I'll just deal with it
Vertaling bekijken
Eeey mattie ik ging maar drukken op vertaling bekijken maar die vertaling kwam maar niet.Destination wrote:Dat is knap lullig, Maar met dat monster hou je je ook niet snel aan de snelheidHeadhunterz Facebook wrote:Just received the news that my car crashed. Noone got hurt, thats what matters. Life will keep on challenging you, I'll just deal with it
Vertaling bekijken
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Wollah ik doe het ook niet snappe mattie, zij denken zij zij hebben die swag.mrazura wrote:Eeey mattie ik ging maar drukken op vertaling bekijken maar die vertaling kwam maar niet.Destination wrote:Dat is knap lullig, Maar met dat monster hou je je ook niet snel aan de snelheidHeadhunterz Facebook wrote:Just received the news that my car crashed. Noone got hurt, thats what matters. Life will keep on challenging you, I'll just deal with it
Vertaling bekijken
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
-
CHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2026
Vroeg me al af waarom het zo lang duurde voordat jij zo'n reactie hierop zou plaatsen. 
-
G
ook leuk van die pagina:
View on YouTube
View on YouTube
Dus tenzij diegene die reed een flinke smak geld op z'n rekening heeft staan om die auto te vergoeden, gaat heady voortaan op de fiets naar z'n boekingen. Of met het openbaar vervoerchicken wrote:Als er drank in het spel is betaalt de verzekering niet uit.
-
D
Wat rijd u dan meneer Black Sunrise? 
Ik rijd een simpele VW Golf 3 uit '97. Het is geen 150.000 euro auto, maar er zit een goed geluidssysteem in en hij brengt me van A naar B, daar gaat het omDysphoria wrote:Wat rijd u dan meneer Black Sunrise?
-
D
Badass! Als ik hem zie maak ik er gelijk een foto van! 
En dan inlijsten en op je kamer hangen??Dysphoria wrote:Badass! Als ik hem zie maak ik er gelijk een foto van!
-
D
Uiteraard! Ik blijf ook nog rond de auto hangen totdat je terug bent. Ik wil natuurlijk ook nog een handtekening en foto als dat kan! 
-
D
Dit was natuurlijk allemaal niet serieus bedoeld.
En dat moeten wij geloven, omdat..?Dysphoria wrote:Dit was natuurlijk allemaal niet serieus bedoeld.
Alles wat hij hier post niet serieus ispatrickjeb wrote: En dat moeten wij geloven, omdat..?
Grapje
-
D
Jullie anders raar over mij gaan denken.patrickjeb wrote:En dat moeten wij geloven, omdat..?Dysphoria wrote:Dit was natuurlijk allemaal niet serieus bedoeld.
De eerst volgende VW Golf 3 uit '97 krijgt een paar flinke krassen.Black Sunrise wrote:Alles wat hij hier post niet serieus ispatrickjeb wrote: En dat moeten wij geloven, omdat..?![]()
![]()
Grapje
Wist je dat... dat er behoorlijk veel zijn die er rondrijdenDysphoria wrote: De eerst volgende VW Golf 3 uit '97 krijgt een paar flinke krassen.
En je weet de kleur lekker niet