Ik nu ga slapen omdat er morgen de Kick Off van het voetbalseizoen bij mijn club is. Dat betekend heel veel bier 
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
nieuwe dubstep set te downloaden is in het 'andere muziek' forum 
Mn prullebak is al vol sorryThe Anim0l wrote:nieuwe dubstep set te downloaden is in het 'andere muziek' forum
mrazura wrote:Mn prullebak is al vol sorryThe Anim0l wrote:nieuwe dubstep set te downloaden is in het 'andere muziek' forum
word t dan niet eens tijd om te verhuizen naar een container?
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
ik tijdens mijn introductie HHZ - From Within heb gehoord op een enigszins soort van geluidssetje... en de climax klonk echt nergens naar, zo weinig power. Zonde, intro was wel tof opzich.
Waarvoor dat dan?Mr Lellebel wrote:https://hardtraxx.com/aanbod/1-x-kaartje-q-base-10-9-2011-t18977.html
Dan moet je dit jaar Statistiek 2 volgen zeker?NMGN1989 wrote:Project, zit jij toevallig ook bij Statistiek? Heb vorig jaar mn bachelor commerciele economie afgerond en ben nu bezig met mn pre-master marketing management. En volgens mij zitten bij statistiek ook mensen van Bedrijfseconomie?Project 141 wrote:Skedoedel, deed jij ook Bedrijfseconomie op de UvT?
Die mag ik nog fijn een jaartje overdoen
Doe btw ook bedrijfseconomie aan de UVT, zit nu in mijn 3e jaar.
-
E
.. http://buienradar.nl/ zegt dat het kut weer is.
Nee bedenk ineens dat ik dan niet bij bachelor studenten zit, bij mij heet het Statistiek voor HBO'ers, aangezien ik op HBO al stuk statistiek heb gehad! Zit jij toevallig wel bij Service Marketing dan? Daar zitten namelijk ook 3e jaars bachelor bij mij!Dream Chaser wrote:Dan moet je dit jaar Statistiek 2 volgen zeker?NMGN1989 wrote:Project, zit jij toevallig ook bij Statistiek? Heb vorig jaar mn bachelor commerciele economie afgerond en ben nu bezig met mn pre-master marketing management. En volgens mij zitten bij statistiek ook mensen van Bedrijfseconomie?Project 141 wrote:Skedoedel, deed jij ook Bedrijfseconomie op de UvT?
Die mag ik nog fijn een jaartje overdoen![]()
Doe btw ook bedrijfseconomie aan de UVT, zit nu in mijn 3e jaar.
Nee ik volg Services Marketing dit jaar niet, ga dat volgend jaar pas doen aangezien ik vorig jaar een aantal vakken niet heb gehaald. Die wil ik nu eerst halen, dus heb alles verdeeld over 2 jaar.NMGN1989 wrote: Nee bedenk ineens dat ik dan niet bij bachelor studenten zit, bij mij heet het Statistiek voor HBO'ers, aangezien ik op HBO al stuk statistiek heb gehad! Zit jij toevallig wel bij Service Marketing dan? Daar zitten namelijk ook 3e jaars bachelor bij mij!
Een vriend en vriendin van me, waarmee ik altijd naar school ga, die volgen dat vak dit jaar wel.
Doe je nog meer bachelor vakken tijdens je Pre-Master?
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Jeuj, weer internet (aka terug @ Zutphen city). Mailtjes gelezen, zat er eentje met uitstekend nieuws tussen. Er komt wat leuks aan binnen de komende maanden 
Skedoedelefloeps wrote:Jeuj, weer internet (aka terug @ Zutphen city). Mailtjes gelezen, zat er eentje met uitstekend nieuws tussen. Er komt wat leuks aan binnen de komende maanden
staatsloterij gewonnen?
Wist je dat er net een aardbeving door nederland ging?
In Friesland de zon schijntAsyrian wrote:Wist je dat er net een aardbeving door nederland ging?
Mijn schoenen ongeveer 15 cm uit elkaar staan.roberttt wrote:In Friesland de zon schijntAsyrian wrote:Wist je dat er net een aardbeving door nederland ging?
Een kolibrie elk kwartier moet eten, omdat hij door zijn vele vlieguren veel energie verliest?
Moetie maar minder fladderen...zo'n tempo is niet goed voor je.katamaran wrote:Een kolibrie elk kwartier moet eten, omdat hij door zijn vele vlieguren veel energie verliest?
Wist je dat 6 tot 10.000 mensen over de hele wereld elke seconde aan het poepen zijn?
Wist je dat als je met een auto naar de Zon zou rijden, je ruim 170 jaar onderweg bent?
Wist je dat ik nu een bericht heb geplaatst in het wist je dat topic?
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Nee, dat dan weer niet niet. Heeft met muziek te makenroberttt wrote:Skedoedelefloeps wrote:Jeuj, weer internet (aka terug @ Zutphen city). Mailtjes gelezen, zat er eentje met uitstekend nieuws tussen. Er komt wat leuks aan binnen de komende maanden
staatsloterij gewonnen?
wist je dat mieren hun stappen tellen?
Dat wist ikAsyrian wrote:wist je dat mieren hun stappen tellen?
Je hebt een productie opgestuurd naar een label en die hebben wat van zich laten horenSkedoedelefloeps wrote:Nee, dat dan weer niet niet. Heeft met muziek te makenroberttt wrote:Skedoedelefloeps wrote:Jeuj, weer internet (aka terug @ Zutphen city). Mailtjes gelezen, zat er eentje met uitstekend nieuws tussen. Er komt wat leuks aan binnen de komende maanden
staatsloterij gewonnen?