Thanks man 
Ja ik ga er vanmiddag nog mee aan de gang
Ja ik ga er vanmiddag nog mee aan de gang
idd. misschien dat ik t in mn tocht volgend jaar meebetrek in de routeKSwoosh wrote:wist je dat noorwegen echt supermooi is?
View on YouTube
Whahahahaha, sorry, maar dan ben je echt DOM. Die flitspaal op de N50 voor de stoplichten kun je van een kilometer afstand zien en het staat 4 maal aangegeven dat je op dat stuk maar 70 mag, plus een bord met 'U rijdt te snel'. Ik heb Daniël ook al uitgelachen toen hij daar geflitst werd en bij jou doe ik nu precies hetzelfdeKSwoosh wrote:wist je dat ik laatst mijn eerste bekeuring te pakken heb gehad
82 gereden waar je 70 mocht
bij Kampen, na defqon.
En dat dus omdat we onverwachts om moesten rijden via Kampen, ipv dat kleine dorpje...
Zonder die omleiding dus geen boete gehad
Je eerste boete ooit? Of je eerste met de auto?KSwoosh wrote:wist je dat ik laatst mijn eerste bekeuring te pakken heb gehad
bij Kampen, na defqon.
En dat dus omdat we onverwachts om moesten rijden via Kampen, ipv dat kleine dorpje...
Hoeveel?KSwoosh wrote:wist je dat ik laatst mijn eerste bekeuring te pakken heb gehad
bij Kampen, na defqon.
Eeerst everBanaanslak wrote:Je eerste boete ooit? Of je eerste met de auto?
lolPierrePruuk wrote:Hoeveel?
Ik laatst nog 100 euro voor wildplassen. Kut nazi's.
Hahah kameraad van mij ook 81 waar je 70 mocht na Defqon. Weet alleen niet of het ook op die plek wasKSwoosh wrote:wist je dat ik laatst mijn eerste bekeuring te pakken heb gehad
bij Kampen, na defqon.
Waarschijnlijk wel. Iedereen moest over de N50 namelijk en dat is de enige plek tot aan Arnhem of Amersfoort waar een flitspaal staat. Eentje die ook overduidelijk geplaatst isAtraxisz wrote:Hahah kameraad van mij ook 81 waar je 70 mocht na Defqon. Weet alleen niet of het ook op die plek wasKSwoosh wrote:wist je dat ik laatst mijn eerste bekeuring te pakken heb gehad
bij Kampen, na defqon.
Eigen schuld je brengt zowel jezelf als je medeweggebruikers in gevaar met zulke gevaarlijke snelheden.Chukkels wrote:Waarschijnlijk wel. Iedereen moest over de N50 namelijk en dat is de enige plek tot aan Arnhem of Amersfoort waar een flitspaal staat. Eentje die ook overduidelijk geplaatst isAtraxisz wrote:Hahah kameraad van mij ook 81 waar je 70 mocht na Defqon. Weet alleen niet of het ook op die plek wasKSwoosh wrote:wist je dat ik laatst mijn eerste bekeuring te pakken heb gehad
bij Kampen, na defqon.
Idd! Overigens ik heb nog geen boete binnen ervanroberttt wrote:whahah te hard gaan op een feest kan nog net.. maar met de auto NEE! dat is pas gevaarlijk! levens gevaarlijk
eerst volgende feest van ons geen prophet.roberttt wrote:...The Prophet een feest echt op een super manier kan afsluitenDe beste Profeet draaide na Thera om het feest is stijl af te sluiten met o.a 'Gangsta, MMA(remix), Summer in the city, Just as Easy' en nog veel meer
![]()
Moest dit jullie toch mededelen! Want dit wil je natuurlijk niet missen op je volgende feest :-)
Dat is wel jammer om te horenroberttt wrote:...The Prophet een feest echt op een super manier kan afsluitenDe beste Profeet draaide na Thera om het feest is stijl af te sluiten met o.a 'Gangsta, MMA(remix), Summer in the city, Just as Easy' en nog veel meer
![]()
Moest dit jullie toch mededelen! Want dit wil je natuurlijk niet missen op je volgende feest :-)
jij veranderd je naam ook vaakinfact wrote:ik een nieuwe progressive-house track gemaakt heb:
http://soundcloud.com/difesadj/difesa-happiness
reacties zijn welkom
Vind het wel een grappig trackje, moet met een vocal wel veel beter klinken denk ik. Dat mist er wel in.infact wrote:ik een nieuwe progressive-house track gemaakt heb:
http://soundcloud.com/difesadj/difesa-happiness