hahaThe Anim0l wrote:net voor het 1st in 8 jaar dat k hier woon mensen aan de deur heb gehad die klaagden over te harde muziek
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
G
enige wat k terug zei was: ok.Project 141 wrote:En wat zei je?The Anim0l wrote:net voor het 1st in 8 jaar dat k hier woon mensen aan de deur heb gehad die klaagden over te harde muziek
denk je nou echt dat k m zachter ga zette
slechte mensThe Anim0l wrote:denk je nou echt dat k m zachter ga zette
Lowrenz wrote:slechte mensThe Anim0l wrote:denk je nou echt dat k m zachter ga zette
tis zondag
en dat is mijn harde muziek dag
niet alleen die van jouThe Anim0l wrote: tis zondag
en dat is mijn harde muziek dag
Haha dakpannetje, daar werd je wel ff lelijk terug gebashed 
Wist je dat er nu op Comedy Central tijdens de reclame al de hele tijd "sluitspier." staat? 
EDIT, Pics:

EDIT, Pics:

De Facking Held!oostzaner wrote:
Thanks to Maarten!
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Nu is het geluid steeds vervormt haha. 
-
G
Verdomme had ik ook gezien jaoostzaner wrote:
Thanks to Maarten!
maar serieus door maarten?
nee, want hij werkt bij sbs en niet bij CC, maar Maarten had er een foto van gemaakt en had het op z'n FB gezet. 
-
G
ja dat dacht ik dus ook aloostzaner wrote:nee, want hij werkt bij sbs en niet bij CC, maar Maarten had er een foto van gemaakt en had het op z'n FB gezet.
Ik mijn naam van KickinAzz naar Unleashed heb laten veranderen?
Was die zetjes beu en bovendien is Unleashed een klassieker voor mij, waar Kickin Ass uiteindelijk maar een hitje is gebleven
Setjes en eigen producties zullen in de toekomst ook onder de naam Unleashed verschijnen
Was die zetjes beu en bovendien is Unleashed een klassieker voor mij, waar Kickin Ass uiteindelijk maar een hitje is gebleven
Setjes en eigen producties zullen in de toekomst ook onder de naam Unleashed verschijnen
en wie ben jij dan?Unleashed wrote:Ik mijn naam van KickinAzz naar Unleashed heb laten veranderen?
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Hij is KickinAzz, de man die op komt voor de rechten van iedereen met een -Z- in zijn naam..C-Mind wrote:en wie ben jij dan?Unleashed wrote:Ik mijn naam van KickinAzz naar Unleashed heb laten veranderen?
of althans.. dat was hij.
Nu is hij Unleashed!!! De man die... eigenlijk hetzelfde doet.... omdat het dezelfde persoon is zeg maar... alleen dan onder een andere naam...
-
G
Skedoedelefloeps wrote:Hij is KickinAzz, de man die op komt voor de rechten van iedereen met een -Z- in zijn naam..C-Mind wrote:en wie ben jij dan?Unleashed wrote:Ik mijn naam van KickinAzz naar Unleashed heb laten veranderen?
Nu is hij Unleashed!!! De man die... eigenlijk hetzelfde doet.... omdat het dezelfde persoon is zeg maar... alleen dan onder een andere naam...

Dat is al van een paar weken geleden of niet. Ik had namelijk een paar weken geleden precies hetzelfde, en toen stond er ook sluitspier. Had er ook een foto van gemaakt, zal eens kijken of die er nog tussen staatJosh-T wrote:Wist je dat er nu op Comedy Central tijdens de reclame al de hele tijd "sluitspier." staat?
EDIT, Pics:
Er zijn een aantal defqon entrance tickets online gezet http://defqon1.tickets.q-dance.nl/ moet je wel snel wezen.
IboOrgut Ibo Orgut @
@P_StylezHS Er staan een aantal regular tickets beschikbaar die vrij zijn gekomen. Klopt dus wat je ziet / denkt / en misschien hoopt
IboOrgut Ibo Orgut @
@P_StylezHS Er staan een aantal regular tickets beschikbaar die vrij zijn gekomen. Klopt dus wat je ziet / denkt / en misschien hoopt
Skedoedelefloeps wrote:Hij is KickinAzz, de man die op komt voor de rechten van iedereen met een -Z- in zijn naam..C-Mind wrote:en wie ben jij dan?Unleashed wrote:Ik mijn naam van KickinAzz naar Unleashed heb laten veranderen?
@ C-Mind: Kom je nog wel achter