nee Onlinebiscuit wrote:xs4all??Dj Skitzo wrote:ze bij online een storing hebben waardoor mijn internet heel traag is en er iets met de key-poorten is bij msn ofzo
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
C
Uh nee, die zijn online waarneer je offline bent ofzoiets...biscuit wrote:xs4all??Dj Skitzo wrote:ze bij online een storing hebben waardoor mijn internet heel traag is en er iets met de key-poorten is bij msn ofzo
View on YouTube
haha
wat zie ik in 1 keer op hyves verschijnen, Low-E & Alter Egosz - WTF(XS4ALL Edit) geplaatst door Julian(Biscuit) 
Wist je dat Teknizon op dreef is als mod
En hij is ook actiever :p goed bezig
1)
2)
1)
Teknizion wrote:Pffff. Geef elkaars MSN of ga via PM verder aub. Onder mijn post graag weer on-topic, anders komen er maatregelen.
2)
3)Teknizion wrote:Nutteloze spam. Als jullie dit nog in andere topics gaan bovenhalen kun je een waarschuwing verwachten.
[/quote]Teknizion wrote:KSwoosh is na meerdere waarschuwingen over de streep gegaan. Hij is voor 1 week verbannen.
Kunnen jullie nu gewoon weer over een ander onderwerp zeveren?
-
B
Ik heb ook online maar heb serieus nergens last vanDj Skitzo wrote:ze bij online een storing hebben waardoor mijn internet heel traag is en er iets met de key-poorten is bij msn ofzo
Dat erook echt een mod moet komen,voor in off-topic 
waarom ? hier politie spelen? kennen het ook wel zonderIntervention wrote:Dat erook echt een mod moet komen,voor in off-topic
roberttt wrote:waarom ? hier politie spelen? kennen het ook wel zonderIntervention wrote:Dat erook echt een mod moet komen,voor in off-topic
-
E
dat ze de donateurs iets aan hogere hand geven!Maximum wrote:roberttt wrote:waarom ? hier politie spelen? kennen het ook wel zonderIntervention wrote:Dat erook echt een mod moet komen,voor in off-topic
ook zij mogen een keer agentje spelen waar ze zelf kunnen inschatten. dit kan en dit kan niet
Dat mag ook idd
..maar dat het hier ook beetjr netjes wordt,gehouden,bedoelde ik ook 
-
D
waarom? het is ut OFFtopic.. daar hoeft het niet netjes gehouden te worden..Intervention wrote:Dat mag ook idd..maar dat het hier ook beetjr netjes wordt,gehouden,bedoelde ik ook
tuurlijk wel want hier heb je oop topics met een bepaald onderwerp en als je dan over iets heel anders gaat praten dan het onderwerp van het desbetreffende topic schiet dat ook niet op natuurlijkDarkestSymphony wrote:waarom? het is ut OFFtopic.. daar hoeft het niet netjes gehouden te worden..Intervention wrote:Dat mag ook idd..maar dat het hier ook beetjr netjes wordt,gehouden,bedoelde ik ook
-
D
ja oke dat wel maar een mod is niet persé nodig.. krijgen we hier zo'n politie agentje die alles controlleerd.. waarschuwingen enzo.. naja gelukkig geen boetesIntervention wrote:tuurlijk wel want hier heb je oop topics met een bepaald onderwerp en als je dan over iets heel anders gaat praten dan het onderwerp van het desbetreffende topic schiet dat ook niet op natuurlijkDarkestSymphony wrote:waarom? het is ut OFFtopic.. daar hoeft het niet netjes gehouden te worden..Intervention wrote:Dat mag ook idd..maar dat het hier ook beetjr netjes wordt,gehouden,bedoelde ik ook
gefeliciteerdlivinforthemusic wrote:Ik net geslaagd ben voor mijn rijbewijs![]()
-
D
gefeliciteerdlivinforthemusic wrote:Ik net geslaagd ben voor mijn rijbewijs![]()
mikeee wrote:gefeliciteerdlivinforthemusic wrote:Ik net geslaagd ben voor mijn rijbewijs![]()
Congratz!livinforthemusic wrote:Ik net geslaagd ben voor mijn rijbewijs![]()

-
E
gefeliciteerd!!livinforthemusic wrote:Ik net geslaagd ben voor mijn rijbewijs![]()
wel voorzichtig met bier hea
-
C
Proficiat..livinforthemusic wrote:Ik net geslaagd ben voor mijn rijbewijs![]()
Gefeliciteerd man, autotje kopen?livinforthemusic wrote:Ik net geslaagd ben voor mijn rijbewijs![]()
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 5 days ago
HardAddicted wrote:het morge weer weekend is