Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
G
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
beetje chaotisch imo.
Misschien moet je er eerst even opklikken voordat je zoiets roeptSkedoedelefloeps wrote:beetje chaotisch imo.
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
wahaha idd failroberttt wrote:Inderdaad:')
OT:
..ik niet meer verslaafd ben aan HT ik zit er nu niet meer continu op
-
G
Welcome back. You have a life.RAW-vizion wrote:..ik niet meer verslaafd ben aan HT ik zit er nu niet meer continu op
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Ah ik snap mmaarten1410 wrote:Misschien moet je er eerst even opklikken voordat je zoiets roeptSkedoedelefloeps wrote:beetje chaotisch imo.
Ja die moeite neem ik niet, ga er niet van uit dat iemand een frutseltje maakt van een frutseltje
Gisteren gehaktballen gehad die ietwat roze waren vanbinnen, nu goed te merken 
Skedoedelefloeps wrote:Ah ik snap mmaarten1410 wrote:Misschien moet je er eerst even opklikken voordat je zoiets roeptSkedoedelefloeps wrote:beetje chaotisch imo.![]()
Ja die moeite neem ik niet, ga er niet van uit dat iemand een frutseltje maakt van een frutseltje
hij is wel mooi geworden, ga hem alleen niet gebruiken
Hehe heeft een klasgenoot van mij gemaaktKSwoosh wrote:wist je dat je als je een android app hebt gratis met ov kan reizen?: http://www.google.nl/search?q=OV+Chipkaart+Faker
Ik zou de iPhone versie gaan maken, maar is uiteindelijk niets van gekomen.
Tis amper een app te noemen, je hoort slechts geluidjes als je op zo'n logo drukt, waarmee je het "inchecken" met je OV chipkaart dus kan faken.
-
G
Ja iddJor-D wrote:Hehe heeft een klasgenoot van mij gemaaktKSwoosh wrote:wist je dat je als je een android app hebt gratis met ov kan reizen?: http://www.google.nl/search?q=OV+Chipkaart+FakerEen uit de hand gelopen grap
Ik zou de iPhone versie gaan maken, maar is uiteindelijk niets van gekomen.
Tis amper een app te noemen, je hoort slechts geluidjes als je op zo'n logo drukt, waarmee je het "inchecken" met je OV chipkaart dus kan faken.
-
G
wist je dat... mijn verwarming klinkt alsof er iemand in een metalen kom staat te pissen 
-
E
dan is je ventiel vervuild. alles dicht zetten en losmaken dan ff doorblazen. daarna weer dicht en op de radiator draaien.KSwoosh wrote:wist je dat... mijn verwarming klinkt alsof er iemand in een metalen kom staat te pissen
heerlijk die beschrijving.KSwoosh wrote:wist je dat... mijn verwarming klinkt alsof er iemand in een metalen kom staat te pissen
-
G
het hele verwarmingssysteem is hier naar de klote sowiesobiscuit wrote:dan is je ventiel vervuild. alles dicht zetten en losmaken dan ff doorblazen. daarna weer dicht en op de radiator draaien.KSwoosh wrote:wist je dat... mijn verwarming klinkt alsof er iemand in een metalen kom staat te pissen
volgens me pa is de ehm... hoe heet dat ding ookalweer... dat ding dat de druksverschillen opvangt..
iig die is dus kapot, want de verwarmingspijpen hier maken een geluid alsof er iemand in een kelder aan vast zit geketend en weg wil komen
en al dat kut gedoe om me huisbaas te waarschuwen... nah ik wacht wel tot die ketel ontploft fzo. ik heb iig een elektrisch backup kacheltje
Ik me erg geslapen heb
..moest 6 uur op werk zijn wordt ik kwart over 8 wakker 
..Justin Bieber weer singel schijnt te zijn, zou zeggen grijp jullie kansen 
-
D
wist je dat.. deze post uit 2009 komt en ik terug aan het lezen was in dit topic en ik graag van 'khadber' meer details van dat vak wil.. dus UITLEGKhadber wrote:Wist je dat Dynamica het meest bizarre vak ooit is?
Zal je de details maar besparen, maar het komt er op neer dat alles wat je weet aan bewegen gewoon uit elkaar getrokken word en alles niet klopt..
-
C
Ik een BIG BIG BIG Smile op me smoel krijg van Frontliner - Discorecord!

-
G
mjah helaas zit dat allemaal in de winkel van me huisbaas onder onze kamers, en die kerel is superweinig hier ...biscuit wrote:expansievat verwisselen. 20 euro kom ik wel langs en niet op de manier van ricardo!
wazige kerel, zit ook supervaak in turkije enzo
als ik toegang zou hebben zou je zo mogen komen
jij weet btw wel echt veel van vanalles
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Wist je dat m'n werk weer lekker saai is, ben blij als t half 4 is 
Wist je dat..... verwijzingen naar het discussie-topic NOOIT werken.
Laat ons dus lekker discussieren in het betreffende topic
Laat ons dus lekker discussieren in het betreffende topic
-
G
wist je dat ik al de hele dag slippers aan heb 
-
T
Wist je dat ik net bij me vriendin ben geweest 
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017