G
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
beetje chaotisch imo.
Hardtraxx Veteran
4943 posts member since 2009
last seen 3 days ago
Skedoedelefloeps wrote:beetje chaotisch imo.
Misschien moet je er eerst even opklikken voordat je zoiets roept >.<
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Inderdaad xd :')
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
roberttt wrote:Inderdaad xd :')
wahaha idd fail :lol:

OT:

..ik niet meer verslaafd ben aan HT ik zit er nu niet meer continu op :thumbsup:
G
RAW-vizion wrote:..ik niet meer verslaafd ben aan HT ik zit er nu niet meer continu op :thumbsup:
Welcome back. You have a life.
D
Artiest
last seen Apr 2019
maarten1410 wrote:
Ah ik snap m :$
Ja die moeite neem ik niet, ga er niet van uit dat iemand een frutseltje maakt van een frutseltje :P
Hardtraxx Elite
2318 posts member since 2010
last seen Dec 2020
Gisteren gehaktballen gehad die ietwat roze waren vanbinnen, nu goed te merken -.-
Hardtraxx Veteran
5725 posts member since 2008
last seen Feb 2024
Skedoedelefloeps wrote:
maarten1410 wrote:
Ah ik snap m :$
Ja die moeite neem ik niet, ga er niet van uit dat iemand een frutseltje maakt van een frutseltje :P
:/

hij is wel mooi geworden, ga hem alleen niet gebruiken :)
Hardtraxx Beheerder
6131 posts member since 2008
last seen 3 hours ago
KSwoosh wrote:wist je dat je als je een android app hebt gratis met ov kan reizen?: http://www.google.nl/search?q=OV+Chipkaart+Faker
Hehe heeft een klasgenoot van mij gemaakt :P Een uit de hand gelopen grap
Ik zou de iPhone versie gaan maken, maar is uiteindelijk niets van gekomen.

Tis amper een app te noemen, je hoort slechts geluidjes als je op zo'n logo drukt, waarmee je het "inchecken" met je OV chipkaart dus kan faken.
G
Jor-D wrote:
KSwoosh wrote:wist je dat je als je een android app hebt gratis met ov kan reizen?: http://www.google.nl/search?q=OV+Chipkaart+Faker
Hehe heeft een klasgenoot van mij gemaakt :P Een uit de hand gelopen grap
Ik zou de iPhone versie gaan maken, maar is uiteindelijk niets van gekomen.

Tis amper een app te noemen, je hoort slechts geluidjes als je op zo'n logo drukt, waarmee je het "inchecken" met je OV chipkaart dus kan faken.
Ja idd :P in principe eigenlijk niks illegaals aan de app, het is maar een geluidje...
G
wist je dat... mijn verwarming klinkt alsof er iemand in een metalen kom staat te pissen xd
E
KSwoosh wrote:wist je dat... mijn verwarming klinkt alsof er iemand in een metalen kom staat te pissen xd
dan is je ventiel vervuild. alles dicht zetten en losmaken dan ff doorblazen. daarna weer dicht en op de radiator draaien. ;)
Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
KSwoosh wrote:wist je dat... mijn verwarming klinkt alsof er iemand in een metalen kom staat te pissen xd
heerlijk die beschrijving. xd
G
biscuit wrote:
dan is je ventiel vervuild. alles dicht zetten en losmaken dan ff doorblazen. daarna weer dicht en op de radiator draaien. ;)
het hele verwarmingssysteem is hier naar de klote sowieso
volgens me pa is de ehm... hoe heet dat ding ookalweer... dat ding dat de druksverschillen opvangt..
iig die is dus kapot, want de verwarmingspijpen hier maken een geluid alsof er iemand in een kelder aan vast zit geketend en weg wil komen

en al dat kut gedoe om me huisbaas te waarschuwen... nah ik wacht wel tot die ketel ontploft fzo. ik heb iig een elektrisch backup kacheltje
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
Ik me erg geslapen heb :P ..moest 6 uur op werk zijn wordt ik kwart over 8 wakker :whistle:
Hardtraxx Elite
2594 posts member since 2010
last seen Mar 2023
..Justin Bieber weer singel schijnt te zijn, zou zeggen grijp jullie kansen :P
D
Khadber wrote:Wist je dat Dynamica het meest bizarre vak ooit is? :surrender:

Zal je de details maar besparen, maar het komt er op neer dat alles wat je weet aan bewegen gewoon uit elkaar getrokken word en alles niet klopt..
wist je dat.. deze post uit 2009 komt en ik terug aan het lezen was in dit topic en ik graag van 'khadber' meer details van dat vak wil.. dus UITLEG :P
C
Ik een BIG BIG BIG Smile op me smoel krijg van Frontliner - Discorecord! :bomb: :thumbsup:
G
biscuit wrote:expansievat verwisselen. 20 euro kom ik wel langs en niet op de manier van ricardo! :corn:
mjah helaas zit dat allemaal in de winkel van me huisbaas onder onze kamers, en die kerel is superweinig hier ...
wazige kerel, zit ook supervaak in turkije enzo xd
als ik toegang zou hebben zou je zo mogen komen :P
jij weet btw wel echt veel van vanalles :P
D
Artiest
last seen Apr 2019
Wist je dat m'n werk weer lekker saai is, ben blij als t half 4 is >.<
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Wist je dat..... verwijzingen naar het discussie-topic NOOIT werken.

Laat ons dus lekker discussieren in het betreffende topic ^^
G
wist je dat ik al de hele dag slippers aan heb :cool:
T
Wist je dat ik net bij me vriendin ben geweest :loving:
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
wesskeej wrote:Wist je dat ik net bij me vriendin ben geweest :loving:
Die smiley = TMI