Ja ken het, heb zelf wel al een keer kink hoest gehad was vorig jaar nog gelukig wel een mindere vorm.KSwoosh wrote:ik rook nietmikeee wrote:Moet je niet zo veel rokenKSwoosh wrote:wist je dat ik net helemaal kapot ging van de pijn toen ik moest heosten.
Ben je ziek? verkouden of kink hoest ofzo?en ja ik ben ziek
gister ineens gruwelijk verkouden en griep, vandaag hele dag knallende koppijn en erg warm en koud
kink hoest gelukkig nog niet, maar me keel is al wel lekker naar de knoppen door al dat genies [in van die niesbuien nies ik niet meer alles door me neus, dan gaat die helemaal naar de klere, dus deels via me mond, maar dan verneuk je je stem op gegeven moment]
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
G
ik heb wel af en toe last van pseudo kroep aanvallen [als je dat zo schrijft] als ik heel erg verkouden benmikeee wrote:Ja ken het, heb zelf wel al een keer kink hoest gehad was vorig jaar nog gelukig wel een mindere vorm.
dan gaat me keel helemaal dicht zitten en moet ik boven stoom hangen om et weer open te krijgen, das pas kut
gelukkig geen echte kroep aanvallen
maar ik kan je zeggen, een pseudo kroep aanval is wel echt akelig, net alsof iemand je keel dicht knijpt...
WTF is dat met die griep ineens joh... Me meisje, me pa en een vriend van me waren ook uit het niets ineens ziek afgelopen zaterdag... ineens griep.KSwoosh wrote:ik rook nietmikeee wrote:Moet je niet zo veel rokenKSwoosh wrote:wist je dat ik net helemaal kapot ging van de pijn toen ik moest heosten.
Ben je ziek? verkouden of kink hoest ofzo?en ja ik ben ziek
gister ineens gruwelijk verkouden en griep, vandaag hele dag knallende koppijn en erg warm en koud
kink hoest gelukkig nog niet, maar me keel is al wel lekker naar de knoppen door al dat genies [in van die niesbuien nies ik niet meer alles door me neus, dan gaat die helemaal naar de klere, dus deels via me mond, maar dan verneuk je je stem op gegeven moment]
Japanse griep zeker
Wist je dat ik vannacht kramp kreeg maar ik kon het niet wegkrijgen 
Ik morgenochtend theorie examen voor de motor heb
.
morgen lekkere vrije dag, ik heb geen idee waarom, maar we zijn morgen vrij.
hopelijk dat het net zo'n mooie dag als vandaag word.
hopelijk dat het net zo'n mooie dag als vandaag word.
M'n vriendin is morgen ook vrij. Zo'n beetje iedereen die ik ken trouwens. Hoezo moet ik verdomme op stage zitten 
ik heb morgen ook heerlijk vrij
vandaag trouwens wel vroeg klaar met werken
dus ik heb geen klagen
vandaag trouwens wel vroeg klaar met werken
dus ik heb geen klagen
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
...ik heerlijk zit te genieten van een zak lays patatje joppie 
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
Mijn nekhaartjes stiekem overeind gaan staan bij het rebirth anthem op volume 88 
-
C
ik zin heb om een pagina met alleen maar
te plaatsen?
maar dat maar niet doe anders we weer closed topics krijgen
-
DHardtraxx Veteran
- last seen Mar 2011
Hoezo dan?robkuh1990 wrote:ik zin heb om een pagina met alleen maar![]()
te plaatsen?
robkuh spoort gewoon nietdj-rico01 wrote:Hoezo dan?robkuh1990 wrote:ik zin heb om een pagina met alleen maar![]()
te plaatsen?
-
DHardtraxx Veteran
- last seen Mar 2011
Je meent hetghndd wrote:robkuh spoort gewoon nietdj-rico01 wrote:Hoezo dan?robkuh1990 wrote:ik zin heb om een pagina met alleen maar![]()
te plaatsen?
nee hoor dan verwijderen ze jou gewoonrobkuh1990 wrote:ik zin heb om een pagina met alleen maar![]()
te plaatsen?
dus je kan het altijd proberen
-
G
waar blijven die radioactive super powers danmaarten1410 wrote:WTF is dat met die griep ineens joh... Me meisje, me pa en een vriend van me waren ook uit het niets ineens ziek afgelopen zaterdag... ineens griep.
Japanse griep zeker
Als je dat dan 100x doet, hebben wij het lekker rustigrobkuh1990 wrote:ik zin heb om een pagina met alleen maar![]()
te plaatsen?
wist je dat er intotaal 13200 topics zijn 
-
G
waar halen jullie al die stats vandaanjeone wrote:wist je dat er intotaal 13200 topics zijn
Statistieken
Totaal aantal berichten 473621 | Totaal aantal onderwerpen 13200 | Totaal aantal leden 5059 | Ons nieuwste lid is Trackie
helemaal naar onder scrollen
Totaal aantal berichten 473621 | Totaal aantal onderwerpen 13200 | Totaal aantal leden 5059 | Ons nieuwste lid is Trackie
helemaal naar onder scrollen
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
....het vandaag heerlijk weer was 
En vandaag hopelijk wss weer wordt, zon begint hier al beetje op te komenRAW-vizion wrote:....het vandaag heerlijk weer was