Dat word keuzes maken jonge.Jolle wrote:Zou wel een beetje onbetaalbaar zijn als ik over een halfjaartje al lessen moet gaan volgen
We leven allemaal met je mee
Dat word keuzes maken jonge.Jolle wrote:Zou wel een beetje onbetaalbaar zijn als ik over een halfjaartje al lessen moet gaan volgen
haha,,en ik daarna wat ga eten en drinken en daarna nog een jointje rook met(Silve Haze)Vik wrote:Wist je dat ik nu jaloers op je ben, omdat ik zo moet werken van 1 tot 10?Intervention wrote:ik nu lekker in de zon in de achter tuin zin een heerlijk dikke joint aan het roken ben(Amnesia Haze)
wist je dat Vik nu nog jaloerser word.Intervention wrote:haha,,en ik daarna wat ga eten en drinken en daarna nog een jointje rook met(Silve Haze)Vik wrote:Wist je dat ik nu jaloers op je ben, omdat ik zo moet werken van 1 tot 10?Intervention wrote:ik nu lekker in de zon in de achter tuin zin een heerlijk dikke joint aan het roken ben(Amnesia Haze)
haha zeker niet kvind wiet veel lekkerder...maar als ik hash rook van Isolator & Afgaan en HiaChukkels wrote:Wiet sucks. Zero Zero of Libanon =
Van wiet wordt je zo traag vind ik, vind hasj ook veel lekkerder. Maar zo vaak doe ik het ook niet. Afghaan is ook prima te roken overigens, Hia ken ik nietIntervention wrote:haha zeker niet kvind wiet veel lekkerder...maar als ik hash rook van Isolator & Afgaan en HiaChukkels wrote:Wiet sucks. Zero Zero of Libanon =
wahha dacht op tv dat het rob rensenbrink wasKhadber wrote:.. Mijn Fysicadocent nu bij de NOS zit te vertellen over de aardbeving? En precies hetzelfde doet als op college? Wat een held!
http://nos.nl/uitzending/34597-20110311 ... 0-uur.html
Vanaf 13.13.

die zat ergens anders, bij rtlz ofzodjpatt wrote:wahha dacht op tv dat het rob rensenbrink wasKhadber wrote:.. Mijn Fysicadocent nu bij de NOS zit te vertellen over de aardbeving? En precies hetzelfde doet als op college? Wat een held!
http://nos.nl/uitzending/34597-20110311 ... 0-uur.html
Vanaf 13.13.
wist je dat ik dat net uit verveling zat te kijkenJosh-T wrote:Wist je dat Pokémon Black & White afleveringen nu voor het eerst op Disney XD zijn
Wist je dat ik die ook al zat te kijkenIntervention wrote:wist je dat ik dat net uit verveling zat te kijkenJosh-T wrote:Wist je dat Pokémon Black & White afleveringen nu voor het eerst op Disney XD zijn![]()
is het wat?Josh-T wrote:Wist je dat Pokémon Black & White afleveringen nu voor het eerst op Disney XD zijn
Zijn er al een tijdje hoorrobkuh1990 wrote:is het wat?Josh-T wrote:Wist je dat Pokémon Black & White afleveringen nu voor het eerst op Disney XD zijn
vind de vroegere pokémon veel beter.. nu met al die nieuwe wezens.. die eigenlijk gewoon nergens over gaan..roberttt wrote:Zijn er al een tijdje hoorrobkuh1990 wrote:is het wat?Josh-T wrote:Wist je dat Pokémon Black & White afleveringen nu voor het eerst op Disney XD zijn
Ik heb dalijk zoooon medelijden met die vriendin van jouDarkSymphony wrote: en ik heb trouwens ook donderse zin in seks hahaha
hahaha ja klopt:P tis mn broertjekatamaran wrote:Dark Symphony, jij bent toch Ilya/Ilja? Jij hebt hier nog op school gezeten in Holten of niet?
Hoorde dat van Jan Hummelink, hahaIntervention wrote:hahaha ja klopt:P tis mn broertjekatamaran wrote:Dark Symphony, jij bent toch Ilya/Ilja? Jij hebt hier nog op school gezeten in Holten of niet?