Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 257, 258, 259, 260, 261, 262, 263 ... 387  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 18:59 
 
Hardtraxx Veteran

djpatt schreef:
oostzaner schreef:
voor de mensen die niet verder komen dan het off topic.
http://www.globalhardstyle.com/ = deaud.


eindelijk :thumbsup: in mijn soulseek tijd al een gehate site

Citaat:
more downs than ups since hardstyle went pear shaped in 2006.



door zulke uitspraken dus


of zulke :')
Citaat:
This is the evidence and the reality we have to face when attempting to discuss an immature genre which is targeted at kids. Hardstyle and the people involved in it make me sick inside. I don't want to have anything to do with anymore. Not to forget I would like to highlight the negative impact the hardstyle dramas have had on the other partner sites. I would like to focus on the more mature genres of music today in a better way, and that can not be done without closing the hardstyle chapter. For your own benefit I recommend you to stay away from the kindergarten scene called hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 19:06 
 

Afbeelding
Dit was die diss van headhunterz naar scul (scul = martijn bakker), headhunterz had dit op zijn site gezet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Banaanslak schreef:
Afbeelding
Dit was die diss van headhunterz naar scul (scul = martijn bakker), headhunterz had dit op zijn site gezet.


jaaaaaaaaaaaaa top :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 19:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

djpatt schreef:
en de site was niet early, stel de topics voor van hardtraxx in hun style

beste kick -> slechtste nu style kick


Zolang die lui nu maar niet hier komen.. :evil: Krijgen wel al die haters hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 19:09 
 
Hardtraxx Veteran

djpatt schreef:
Banaanslak schreef:
Afbeelding
Dit was die diss van headhunterz naar scul (scul = martijn bakker), headhunterz had dit op zijn site gezet.


jaaaaaaaaaaaaa top :thumbsup:

heerlijke actie van heady xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 19:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
djpatt schreef:
en de site was niet early, stel de topics voor van hardtraxx in hun style

beste kick -> slechtste nu style kick


Zolang die lui nu maar niet hier komen.. :evil: Krijgen wel al die haters hier.


kunnen wij ze bashen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 19:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja dat is wel weer leuk :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 19:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Banaanslak schreef:
Afbeelding
Dit was die diss van headhunterz naar scul (scul = martijn bakker), headhunterz had dit op zijn site gezet.


Moet eerlijk zeggen dat ik het niet echt een diss vind. Zo dus hij maakt foto's om de voortgang van zijn training bij te houden, boeie doe ik ook. Eerder kinderachtig dat headhunterz dit op zijn site zet, maar ik verwacht overigens ook niks anders aangezien hij ''platvoet'' inspreekt met zijn babystemmetje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 19:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Banaanslak schreef:
Afbeelding
Dit was die diss van headhunterz naar scul (scul = martijn bakker), headhunterz had dit op zijn site gezet.


Moet eerlijk zeggen dat ik het niet echt een diss vind. Zo dus hij maakt foto's om de voortgang van zijn training bij te houden, boeie doe ik ook. Eerder kansloos dat headhunterz dit op zijn site zet, maar ik verwacht overigens ook niks anders die ''platvoet'' inspreekt met zijn babystemmetje :P


zucht

die kerel op de foto had headhunterz iets geflikt. en dan is hhz opeens zielig :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 19:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

djpatt schreef:
mrazura schreef:
Banaanslak schreef:
Afbeelding
Dit was die diss van headhunterz naar scul (scul = martijn bakker), headhunterz had dit op zijn site gezet.


Moet eerlijk zeggen dat ik het niet echt een diss vind. Zo dus hij maakt foto's om de voortgang van zijn training bij te houden, boeie doe ik ook. Eerder kansloos dat headhunterz dit op zijn site zet, maar ik verwacht overigens ook niks anders die ''platvoet'' inspreekt met zijn babystemmetje :P


zucht

die kerel op de foto had headhunterz iets geflikt. en dan is hhz opeens zielig :')


Ja ik ken natuurlijk het hele verhaal eromheen niet, maar je bent het toch met me eens dat wat hij gedaan heeft niet echt volwassen is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 19:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

willem was toen 20 ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 19:37 
 
Hardtraxx Veteran

BOEIEND!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 19:53 
 
Hardtraxx Veteran

Banaanslak schreef:
Afbeelding
Dit was die diss van headhunterz naar scul (scul = martijn bakker), headhunterz had dit op zijn site gezet.

dat + the track hate it or love it ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 19:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dj-rico01 schreef:
Banaanslak schreef:
Afbeelding
Dit was die diss van headhunterz naar scul (scul = martijn bakker), headhunterz had dit op zijn site gezet.

dat + the track hate it or love it ;)

Hate it or love it kwam al wel een jaar eerder uit he. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 19:56 
 
Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
dj-rico01 schreef:
Banaanslak schreef:
Afbeelding
Dit was die diss van headhunterz naar scul (scul = martijn bakker), headhunterz had dit op zijn site gezet.

dat + the track hate it or love it ;)

Hate it or love it kwam al wel een jaar eerder uit he. :P

was ook bedoeld als een middelvinger richting die groep ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wist je dat ik dat niet wist. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 20:07 
 
Hardtraxx Veteran

Dat hele verhaal heb ik hier nog wel ergens op de pc staan. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik dacht dat het Just Say my Name is ipv Hate it or Love it.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 20:12 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Wat is er nou precies dan !?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 20:12 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Wat is er nou precies dan !?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 20:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
Ik dacht dat het Just Say my Name is ipv Hate it or Love it.

Dat lijkt me logischer idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 20:15 
 
Hardtraxx Veteran

Jolle schreef:
Ik dacht dat het Just Say my Name is ipv Hate it or Love it.

zou ook munnen inderdaad :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 20:20 
 
Artiest

GHF was gewoon achterlijk met een dude aan top die achterlijk is/was...
tja... gelukkig is het er niet meer, oude zeikerds.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 20:30 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

:') Mensen die oordelen zonder enig idee te hebben wat er daadwerkelijk speelde op GHF

GHF was nog tig malen groter dan Hardtraxx nu is, vrijwel iedere bekende dj/producer is daar lid geweest, is het een van de oudste hardstyle fora, hebben ze veel gedaan op internationaal gebied (busreizen organiseren etc). Deze mensen hielden allemaal van dezelfde muziek, namelijk de oude hardstyle. Kortom het was een belangrijk onderdeel van de hardstyle scene.

Maar toen rond 2006 de stijl zo compleet omsloeg kwamen er allemaal nieuwe mensen die nauwelijks iets van hardstyle afwisten hun forum vullen met releases waar de leden van dat forum helemaal niets mee hadden. Vergelijk het met mensen die patrick jumpen te gek vinden en hardtraxx er helemaal mee vol gooien. Dat zou de sfeer op hardtraxx ook totaal niet ten goede komen. Daar kun je een site moeilijk de schuld van geven. GHF probeerde vervolgens om zich te blijven richten op de stijl die ze mooi vonden, alleen de weg die ze daar insloegen viel niet in de smaak bij de nieuwe hardstyle luisteraars, of terwijl al die mensen die nu allemaal met "GHF huilforum :')" reageren. Ze waren namelijk van mening (ik trouwens ook destijds) dat de nieuwe hardstyle zich af moest splitsen, omdat het niets meer met de originele stijl te maken had en de muziek waar ze op GHF van hielden compleet aan het kapot maken waren. Daardoor werden de conflicten tussen beide generaties alleen maar erger. Uiteindelijk heeft GHF zijn strijd verloren en heet de nieuwe stijl nog steeds hardstyle.

Echter bleef Scul (en een aantal met hem) hangen in de gedachte dat de nieuwe hardstyle beter bekend als nustyle op moest houden met bestaan, zodat het oude genre weer kon functioneren zoals het voorheen was. Dit was natuurlijk een onmogelijke gedachte, waardoor steeds minder mensen Scul serieus namen. Omdat de conflicten als maar erger werden en Scul ook zelfs bedreigd etc is (het komt dus niet alleen maar van een kant), werden zijn opvattingen steeds extremer. Hij richtte het forum meer en meer op het neerhalen van de nustyle, terwijl meer en meer mensen op GHF zich wilden richten op de "early hardstyle" (over de terminologie en onderverdelingen/opsplitsingen is men ook op GHF erg verdeeld) en niet op het belachelijk maken van de nieuwe hardstyle. Scul zette echter zijn weg door en bande het een na het ander lid voor de meest belachelijke redenen. Zoals de foto van Thera & Headhunterz, de edit van geck-o's track, hem niet respecteren en ga zo maar door. Dat heeft er uiteindelijk toe geleid dat ook zijn community zich tegen hem keerde en dat D-Nial (mede-administrator) zich zelf van die functie ontdaan heeft. Dat was zover ik weet de druppel die de emmer deed overvloeien en de reden waarom GHF nu gesloten is. Het is dus een beetje kort door de bocht om te zeggen dat GHF niks anders was dan een huil forum etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 20:36 
 
Artiest

Lyst schreef:
:') Mensen die oordelen zonder enig idee te hebben wat er daadwerkelijk speelde op GHF


verkeerde topic Lyst : off-topic/irritatiemomentjes-t11578.html
:P
Vorige  1 ... 257, 258, 259, 260, 261, 262, 263 ... 387  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic