ik gok: nieuwe mods erbij, extra forum (nav onderzoek), wat opschoning van topics etcJor-D wrote:JaParvuz wrote:Die puntjes zeggen wat.Jor-D wrote:
Postcount zit op veel plekken verwerkt, is dus niet zomaar even weg. En ik ga geen aanpassingen meer doen aan Hardtraxx in deze vorm......Er komt iets aan dus!
Meer zeg ik nog niet.
Related topics
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
C
Blijf maar gokkenrobkuh1990 wrote:ik gok: nieuwe mods erbij, extra forum (nav onderzoek), wat opschoning van topics etc
-
C
Ik zit wss toch warmJor-D wrote:Blijf maar gokkenrobkuh1990 wrote:ik gok: nieuwe mods erbij, extra forum (nav onderzoek), wat opschoning van topics etc
Haha, jeah!Jor-D wrote: JaMeer zeg ik nog niet.
Ben benieuwd!
Jor-D The Challenge.
A few weeks ago..
Some frieds told him..
He had to make something unique..
They challenged him to make a new site..
In 30 days.
Een nieuwe centrum-muziekstijl, hiphop ofzo, en naam veranderen in HardeShit.nl?Jor-D wrote:Blijf maar gokkenrobkuh1990 wrote:ik gok: nieuwe mods erbij, extra forum (nav onderzoek), wat opschoning van topics etc
-
C
Haha, dat waar ik nu mee bezig ben is never nooit af binnen 30 dagen. Ben al sinds juni 2010 aan het nadenken, en heb al meerdere pogingen gedaan tot het maken, maar was steeds niet tevreden met het resultaat. Begin dit jaar ben ik pas echt begonnenParvuz wrote:Haha, jeah!Jor-D wrote: JaMeer zeg ik nog niet.
![]()
Ben benieuwd!
Jor-D The Challenge.![]()
A few weeks ago..
Some frieds told him..
He had to make something unique..
They challenged him to make a new site..
In 30 days.
Wel weer ff bij de wist je datjes blijven he Jor-D!
Wist je dat Jor-D al sinds de zomer van 2010 bezig is met een nieuwe site? En dat hij daar sinds begin dit jaar echt mee begonnen is?
Wist je dat Jor-D al sinds de zomer van 2010 bezig is met een nieuwe site? En dat hij daar sinds begin dit jaar echt mee begonnen is?
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Ik zeg radio 
-
G
Ik zeg gratis appelflappen voor elk lid!Skedoedelefloeps wrote:Ik zeg radio
Wist je dat deze track in de set van sasha F zet bij de magic show? en als je 'm luistert je gwn van je stoel valt?
Niet te geloven!
Xenophobia – TBA
Niet te geloven!
Xenophobia – TBA
Als we het toch een beetje op wist je dat moeten blijven houden.
wist je dat op hardtraxx "gok de nieuwe site" heel er verslavend schijnt te zijn.
wist je dat op hardtraxx "gok de nieuwe site" heel er verslavend schijnt te zijn.
wist je dat jor-d een paar sneak peaks heeft neergezet op z'n twitter. 
wist je dat je daar best een link mag bij plaatsenoostzaner wrote:wist je dat jor-d een paar sneak peaks heeft neergezet op z'n twitter.
wist je dat ik het zelfde wou zeggen als perrydjpatt wrote:wist je dat je daar best een link mag bij plaatsenoostzaner wrote:wist je dat jor-d een paar sneak peaks heeft neergezet op z'n twitter.
nice, gaat een beetje partyflockering worden dus 
kan dr niet zoveel uit op maken maar ziet dr wel goed uit zo 
Ziet er inderdaad super uit
. En wat meer anno 2011.
sameRoebén wrote:Ik zie helemaal geen foto's
zijn alweer weggehaald blijkbaarYoeloe wrote:sameRoebén wrote:Ik zie helemaal geen foto's
djpatt wrote:zijn alweer weggehaald blijkbaarYoeloe wrote:sameRoebén wrote:Ik zie helemaal geen foto's